• تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 0:23
  • کد خبر : 1575
  • چاپ خبر
بوکان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

تعلیم و تربیت دو بال پیشرفت کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان با اشاره به نقش معلمان در آینده این جامعه، تعلیم‌وتربیت را دو بال پیشرفت کشور توسط آینده سازان این سرزمین دانست که معلمین مهمترین نقش را در شکل گیری آن ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ حجت‌الاسلام محمد جباری در ویژه‌برنامه جهاد تبیین که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، در جمع معلمین نخبه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان‌ها گفت: قرآن کتاب انسان‌سازی می‌باشد که راه سعادت بشر در آن ترسیم شده است.
 
 وی افزود: امروزه جهان غرب بیش از مسلمانان، قرآن کریم را در راستای پیشرفت خود به کار می‌گیرند، درحالی‌که این مهم می‌بایست در کشورهای اسلامی بیش‌ازپیش صورت می‌پذیرفت.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان بیان کرد: جدای از برکات گسترده قرآن در حوزه‌های مختلف، استفاده از بزرگ‌ترین معجزه تاریخ بشریت موجب دوری از گناه و آلودگی می‌شود اگر به معنای واقعی کلمه به آن اعتقاد داشته باشیم این کتاب انسان‌ساز راه سعادت را به ما نشان می‌دهد.
 
 وی عنوان کرد: اگر به قرآن عمل کنیم هم در جامعه و هم در خانواده به سعادت و آرامش و خوشبختی دست خواهیم یافت.
 
 این روحانی بوکانی ادامه داد: آرامش انسان در راه عمل به دستورات الهی است که قران کریم شاه‌کلید آن می‌باشد.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در ادامه ضمن تبریک هفته معلم تصریح کرد: معلمی شغل انبیا بوده و آینده فرزندان این ملت در گرو تعلیم‌وتربیت معلمان است.
 
 حجت‌الاسلام محمد جباری گفت: تعلیم‌وتربیت از هم جدا نیستند؛ زیرا در کنار تعلیم دانش‌آموزان، تربیت آنان نیز مهم است و باید به هر دو بخش توجه ویژه‌ای داشت.
 
 وی افزود: امروز معلمان نقش بسزایی در تربیت و تعلیم دانش‌آموزان دارند و بی‌تردید پیشرفت جامعه در گروه این مهم است.
 حجت‌الاسلام جباری تصریح کرد: جامعه‌ای که در آنان معلمان بتوانند نقش پیامبری خود را در تعلیم‌وتربیت آینده‌سازان آن ایفا کنند بی شک قله‌های افتخار را خواهد پیمود کمااینکه خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ما شاهد این مهم بوده‌ایم.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند معلمان سربازان گمنام نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این مهم نقش معلمان را در پیشرفت این کشور به‌خوبی نمایان می‌کند.

وی بیان کرد: باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش‌وپرورش بویژه معلمین داشته باشند زیرا پیشرفت جامعه ما و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گروه تربیت نسل های پویا و فعال با آموزه‌های دینی است.

حجت‌الاسلام محمد جباری افزود: بی‌تردید معلمین افسران خط مقدم رسیدن به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند زیرا معلمان تربیت کننده نسل های آینده یا همان سربازان تشکیل دهنده این تمدن نوین می‌باشند.
 
 در پایان این جلسه مدیران محترم جلسه دیدگاه‌های خود را در خصوص آسیب‌های اجتماعی بیان کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 2 =