• تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 1:05
  • کد خبر : 1274
  • چاپ خبر
بوکان
در آستانه روز جهانی قدس؛

دعوت شخصیت ها و نهاد های بوکانی از مردم برای حضور در راهپیمایی

در آستانه روز جهانی قدس، نهادها، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، مؤسسات مختلف و اعضای شورای اداری شهرستان طی پیام های جداگانه‌ای از مردم برای حضور تاریخی در راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده نهادها، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، مؤسسات و سمن‌های مختلف با درج پیام‌های خواستار حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی جهانی قدس شدند.
 
 در همین راستا امام‌جمعه بوکان در پیامی از آحاد ملت و خصوصاً مردم مؤمن بوکان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت کرده است.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی در این پیام عنوان کرده است
 
 روز جهانی قدس ایام خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه ظلم و ستم، وحشی‌گری، اشغال و جنایت رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است.
 
 روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سال‌ها ستم، وحشی‌گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستم‌دیده و مظلوم فلسطین است.
 
 آنچه جهان امروز شاهد آن می‌باشد، قوی‌تر شدن روزبه‌روز گروه‌های مقاومت و مجهز شدن آنان به انواع تسلیحات و اراده محکم آنان برای مقاومت است.
 
 اوضاع بحرانی و متزلزل داخلی و فساد دستگاه‌ها و حاکمان جنایت‌کار رژیم صهیونیستی، خبر از فروپاشی درونی و اضمحلال این ریشه فساد و تباهی را می‌دهد.
 
 اینجانب ضمن محکومیت جنایات و خوی وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام و خصوصاً مردم مؤمن بوکان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن‌شکن روز قدس دعوت به عمل نموده و رجاء واثق دارد اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان به سال‌ها اشغال سرزمین مقدس فلسطینیان پایان خواهد داد.
 
 همچنین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس خواستار حضوری گسترده و باشکوه مردم مؤمن و ولایی بوکان در دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده غزه شد.
 
 در متن پیام سرهنگ پاسدار “سهراب سعیدی ” آمده است:
 
 روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایت‌کار و استکبار جهانی است.
 
 در ماه‌ها و روزهای اخیر جنایات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بر ضرورت این هم‌افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و ازاین‌رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می‌تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رؤیاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.
 
 روز قدس، روز پاسداشت خون به‌ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل‌ها برساند و نشان دهد که خودعکس‌های نوین غربی هرگز تعبیر رؤیاهای خود را نخواهند دید.
 جنایات این روزهای رژیم کودک کش صهیونیستی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد علاوه بر اینکه هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان این رژیم را به‌خوبی نشان می‌دهد، رسوایی و بی‌خاصیتی مجامع حقوق بشر جهانی و سازمان‌های جهانی حامی ملت‌ها را بیش‌ازپیش فریاد می‌زند.
 
 همچنین جنایت حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد نیز رژیم اشغالگر قدس را نه‌تنها از غرق‌شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد؛ بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب بخشید.
 
 بی‌تردید مردم مؤمن بوکان نیز هم‌نوا با مردم غیور ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور تاریخی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس
 بار دیگر جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در قبال مردم بی‌گناه غزه و همچنین حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و شهادت هفت نفر از سرداران حافظ امنیت و حرم را محکوم خواهند کرد.
 
همچنین، دادستان و رئیس دادگستری، فرمانده انتظامی، رئیس مرکز اسلامی و اعضای شورای اداری، رؤسای دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، علمی‌کاربردی، پرستاری، رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان، رئیس و هیئت‌های ورزشی، علما و ائمه جماعت، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌ها، سمن‌ها و انجمن‌های مردمی، مؤسسات قرآنی، گروه‌های هنری و دیگر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در پیام‌های مختلفی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت امت‌های اسلامی در راستای مبارزه با رژیم صهیونیستی را نیز خواستار شدند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =