• تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1403 - 0:22
  • کد خبر : 2617
  • چاپ خبر
بوکان
شهرداری بوکان خبر داد:

۵ پارک جدید در بوکان احداث می‌شود

شهردار بوکان از گسترش فضای سبز و احداث پنچ پارک جدید در نقاط مختلف شهر بوکان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ به دنبال گلایه شهروندان از وضعیت مبلمان و خدمات شهری خبرنگار ما در گفتگو با شهردار بوکان آخرین اقدامات این ارگان خدمات‌رسان در سطح شهر را جویا شد.
 
 امیراحمدی در این گفتگو که طی دو بخش منتشر خواهد شد ضمن اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در فصل عمرانی سال جاری افزود: شهرداری بوکان از ماه‌های گذشته ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر را آغاز کرده و با افزایش سرعت روند این عملیات سعی در نوسازی بیشترین معابر فرسوده و خاکی شهری را تا پایان فصل جاری دارد.
 
 وی بیان کرد: در همین راستا بخش جنوبی ۳۰ متری نالشکینه، معبر ۱۲ متری جنوبی خیابان ورزش، ورودی شهر از طرف سقز در بخش کندرو، بلوار ۹ دی، زیر گذر معلّم، خیابان شورا، کارگر، ایثار، معابر سنه، ۱۶ متری جدید کوی آفتاب، خیابان شهید باهنر، بلوار محمد رسول‌الله (ص)، خیابان حضرت نبی (ع) ورودی پنجم شهر از طرف امیرآباد – کهریزه، دو معبر در کوی بهداری، دو معبر کوی هواشناسی و معبر اصلی دهکده دامداران از جمله معابری بودند که در هفته‌های اخیر نوسازی و آسفالت شدند.
 
 احمدی تصریح کرد: همچنین شهرداری بوکان به‌صورت هم‌زمان مشغول جدول‌گذاری، زیر سازی و آماده‌سازی چندین معبر دیگر نیز در نقاط مختلف سطح شهر است که به‌زودی عملیات ساماندهی و آسفالت آنان را آغاز نماید.
 
 شهردار بوکان عنوان کرد: این شهرداری از ابتدای سال جاری جهت بهسازی و ساماندهی معابر شهری اقدام به هدایت روان آب‌های سطحی باهدف جلوگیری از ورودی این روان آب‌ها به منازل و تأسیسات مختلف و نیز بهسازی و ساماندهی معابر مختلف کرده است.
 
 امیراحمدی گفت: از جمله این اقدامات اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار جهت احداث ادامه کانال علی‌آباد در بخش غربی آن و احداث کانال‌های جدید در خیابان‌های بهاران و منطقه سی‌متری رشیدی و مسجد تنعیم بوده است.
 
 وی تصریح کرد: همچنین جدول‌گذاری و ساخت جوی در سی‌متری نالشکینه، شهید باهنر، رووبار، بلوار ورودی مهاباد، بلوار ورودی سقز، سربازان گمنام، معبر ۱۶ متری آفتاب، بلوار ۷۰ متری هواشناسی، تقاطع فتح شمالی و استادان، استاد حقیقی، شهید بروجردی، بلوار ۴۵ متری کاوه، ۱۲ متری فخر رازی و ۱۲ متری بلوار محمد رسول‌الله (ص) نیز از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای ساماندهی و هدایت روان آب‌های سطحی در معابر مختلف سطح شهر بوده است.
 
 این مسئول خدمات‌رسان شهری بیان کرد: شهرداری بوکان از ابتدای سال جاری با انجام اقداماتی علاوه بر حفظ و نگهداری فضای سبز کنونی به دنبال گسترش و ساخت فضاهای سبز جدید در نقاط مختلف سطح شهر بوده است.
 
 احمدی عنوان کرد: پارک گولان امیرآباد که دومین پارک محله‌ای این منطقه می‌باشد در مراحل نهایی ساخت و تکمیل آن بوده که خوشبختانه با تلاش مستمر در ماه‌های اخیر به مراحل پایانی خود رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 وی تصریح کرد: پارک لاله در مسکن مهر و فضای سبز بلوار جاده سد نیز از جمله مکان‌هایی بودند که در ماه‌های اخیر با دستور امیراحمدی شهردار بوکان عملیات احداث و ساخت آنان شروع و اکنون در مراحل تکمیلی قرار گرفته‌اند.
 
 احمدی ادامه داد: افزایش سرانهٔ فضای سبز شهری با توسعهٔ فضای سبز در شهرک هواشناسی به مساحتی بیش از یک و نیم هکتاری و ساخت فضای سبز در امتداد پارک اندیشه و کوی بهداری نیز از دیگر مکان‌های در دست اقدام شهرداری برای توسعهٔ این اماکن است.
 
 شهردار بوکان افزود: این شهرداری از روزهای اخیر عملیات ساخت فاز دوم پارک موکریان را آغاز کرده و این مکان نیز توسعه و گسترش می‌یابد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =