• تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1403 - 0:19
  • کد خبر : 2655
  • چاپ خبر
بوکان
طی ۲۴ ساعت گذشته در بوکان اتفاق افتاد؛

۱۱ کشته و مصدوم ناشی از حوادث مختلف

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از کشته و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حوادث مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته در بوکان خبر داد.

 
 به گزارش خبرنگار سرویس حوادث بوکان‌هه‌وال؛ شهر بوکان طی ۳۴ ساعت گذشته شاهد حوادث تلخی بود که طی آن دو نفر جان خود را ازدست‌داده و ۹ نفر نیز مصدوم شدند.
 
 در همین رابطه رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در تشریح این حوادث به خبرنگار ما گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته حوادث مختلفی برای شهروندان بوکانی و همچنین هم‌وطنان گران‌قدر ما روی داد که طی آن دو نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر هم مصدوم شدند.
 
 رسول معروفی افزود: روز گذشته و در یک حادثه کاری متأسفانه یک جوان بوکانی باهویت مشخص بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.
 
 وی ادامه داد: این حادثه در شهر آذرشهر تبریز روی داد که متأسفانه سبب مرگ این جوان ۲۱ساله ساکن روستای زاواکیو بوکان شد.
 
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان عنوان کرد: در همین رابطه متأسفانه صبح امروز نیز و در جریان حوادث کاری یکی از استادکاران مجرب ماشین در بوکان نیز جان خود را از دست داد.
 
 معروفی تصریح کرد: این استادکار مجرب بوکانی به علت برق‌گرفتگی حین کار با بالابر ساختمانی جان خود را از دست داد.
 
 وی بیان کرد: محمد رهنمون مشهور به “استاد محمد مکانیک” پس از انتقال به بیمارستان بوکان توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی شهرستان جان خود را از دست داد.
 
 رسول معروفی ادامه داد: امسال آمار حوادث ناشی از فوت و مجروحیّت حین کار با بالابرهای ساختمانی در بوکان بی‌سابقه بوده و رکوردشکنی کرده است.
 
 این مدیر بوکانی تصریح کرد: متأسفانه در سه حادثه رانندگی نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر دچار مصدومیت شدید شدند.
 
 معروفی بیان کرد: روز گذشته و در یک حادثه رانندگی در هشت‌کیلومتری مسیر بوکان به شاهین‌دژ و به علت چپ شدن خودروی زانتیا چهار نفر مصدوم شدند.
 وی تصریح کرد: بعد از حضور نیروهای آتش‌نشانی و آزادسازی سرنشینان خودرو مذکور توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان بوکان اعزام شدند.
 
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در ادامه از تصادف یک خودروی لیفان با یک کامیون باری در پنج‌کیلومتری بوکان به سقز در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: طی این حادثه متأسفانه چهر زائر اربعین که اکثر هم کودک بودند به‌شدت مصدوم شدند.

رسول معروفی خاطرنشان کرد: در آخرین حادثه نیز و درجریان یک حادثه رانندگی فی‌ما بین سایپای باری و پراید یک نفر به شدت مصدوم شد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =