• تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 0:16
  • کد خبر : 994
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده سپاه بوکان:

۱۱ اسفند روز جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها است

فرمانده سپاه بوکان با اشاره به نقش رأی اولی‌ها در انتخابات، ۱۱ اسفند را جشن تکلیف رأی اولی‌ها دانست و گفت همه باید در این عمل سیاسی مهم شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ویژه‌برنامه جهاد تبیین با حضور جمع کثیری از رأی اولی‌ها در بوکان با سخنرانی فرمانده سپاه بوکان برگزار شد

در این برنامه که با حضور جمع کثیری از رأی اولی‌ها در مدرسه شهید مفتح بوکان برگزار شد، فرمانده سپاه بوکان در سخنانی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند حضور در این انتخابات را بسیار مهم و حیاتی دانست.

سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: آینده اقتصادی، سیاسی و… کشور و حتی شهرستان بوکان در گروه شرکت حداکثری و انتخابی درست است.

وی با اشاره به نقش رأی اولی‌ها در این انتخابات افزود: ۱۱ اسفند جشن تکلیف رأی اولی‌ها است و همه باید در این عمل سیاسی حضور فعال و بر اساس سنجه‌های موجود نماینده‌ای را انتخاب کنند که بتوانند به مطالبات مردم پاسخ دهد.

فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: بر اساس داده‌های موجود، شهر بوکان هر ساله بیشترین قبولی‌ها در کنکور می‌دهد و این مهم نشان از رشد علمی آن است، پس بایستی نماینده‌ای در حد مردمانش روانه مجلس شورای اسلامی شود.
وی تصریح کرد: جشن تکلیف سیاسی یکی از مهم‌ترین برهه‌های زندگی هر انسانی است زیرا می‌تواند بدون واسطه در سرنوشت آینده خود و شهرش مشارکت کند.
سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: دشمنان امروز با توان پای‌کار هستند که مردم به‌ویژه جوانان را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند؛ اما بار دیگر همه جهانیان شاهد حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات خواهیم بود.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: جوانان باید بیشترین حضور را در انتخابات پیشرو داشته باشند و با انتخاب فردی کارآمد راه را برای رفع چالش‌های موجود در شهرستان هموار کنند.

سهراب سعیدی عنوان کرد: هر رأی من و شما می‌تواند آینده شهر را به‌سوی رشد و توسعه و یا بروز چالش‌های جدید تغییر دهد، پس لازم است بادقت رأی خود را برای آینده سرنوشت خود و شهر و دیارمان به صندوق‌های رأی بیندازیم

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 15 =