• تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 0:17
  • کد خبر : 2450
  • چاپ خبر
بوکان
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی؛

یک بوکانی دبیر جشنواره اتودهای نمایشی شد

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی یک بوکانی به عنوان دبیر برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی اتودهای نمایشی ایران به میزبانی بوکان انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر بوکان‌هه‌وال؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی طی احکامی جداگانه «کاوه محمدزاده» را به سمت نماینده اداره کل در ترکیب هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی و دبیر سومین دوره جشنواره بین‌المللی اتودهای نمایشی ایران منصوب کرد.
 
 علیرضا نوروزی دراین‌خصوص و در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: با عنایت به تخصص، تعهد، توانمندی‌ها و تجارب ارزنده کاوه محمدزاده و برگزاری موفقیت‌آمیز دو دوره جشنواره اتودهای نمایشی در شهرستان بوکان به‌موجب ابلاغی وی به‌عنوان «دبیر سومین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی» که اوائل پائیز سال جاری به میزبانی شهرستان بوکان برگزار خواهد شد به‌عنوان نماینده این اداره کل جهت عضویت در ترکیب هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی در راستای پیشبرد هر چه‌بهتر امور اجرایی این حوزه منصوب شد.
 
 وی افزود: باتوجه‌به اهمیت مباحث تخصصی هنر به‌ویژه هنرهای نمایشی، تکالیف و وظایف ذاتی و قانونی این اداره کل در امر سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های اثربخش در واپایش محدودسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های پیشگیرانه از شما انتظار می‌رود ضمن هماهنگی و هم‌فکری با فرمانداری محترم و ادارات شهرستان بوکان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت متبوع، مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه، متخصصین و افراد صاحب‌نظر، با ایجاد تعامل مناسب با مراکز دولتی و بخش خصوصی ضمن جذب حداکثر مشارکت و مساعدت آنها، نسبت به انجام بهینه تمامی امور مرتبط اهتمام نمایید. امید که با توکل به ایزد منان در انجام امور محوله مؤید و منصور باشید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: امید است با همراهی و همکاری مدیران استانی و شهرستانی شاهد برگزاری یکی از پویاترین جشنواره‌های برگزار شده در سطح استان به میزبانی بوکان باشیم.
 
 وی بیان کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوعی اجرا و در حال برنامه‌ریزی هستیم که تا پایان سال شاهد برگزاری آنان خواهیم بود.
 
 شایان‌ذکر است کاوه محمدزاده کارگردان، نمایشنامه‌نویس، مدرس، بازیگر نمایش و از مدیران فرهنگی و تئاتری استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان است.
 
 وی دارای ۲۵ سال سابقه نمایش در جشنواره‌های شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری بوده و نیز تجارب مدیریتی به‌عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بوکان، برنامه‌ساز، مجری برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را در سطح منطقه موکریان داشته است.
 
 محمدزاده از کارگردانان مستعد و خلاق نمایش می‌باشد که در سال‌های اخیر حضور موفق و پررنگی به نمایندگی از استان آذربایجان غربی و ایران در جشنواره‌های نمایش منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی داشته و افتخارات و جوایز ارزنده و مهمی را کسب کرده است.
 
 دومین دوره جشنواره سراسری اتودهای نمایشی ایران به دبیری «کاوه محمدزاده» با ارسال ۳۱۳ اثر نمایشی از ۲۸ استان کشور و انتخاب ۳۶ اثر از ۲۲ استان ایران توسط هیئت ارزیابی برای راهیابی به مرحله نهایی جشنواره در روزهای ۸ تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ در آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 13 =