• تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 0:12
  • کد خبر : 1068
  • چاپ خبر
بوکان
با اعزام دومین کاروان راهیان نور؛

یادمان های دفاع مقدس میزبان زائران بوکانی

دومین کاروان راهیان نور بوکان روز یک شنبه با بدرقه مدیران شهرستانی به مناطق و یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد

به گزارش خبرنگار دفاع مقدس بوکان هه‌وال؛ دومین کاروان راهیان نور شهرستان بوکان امروز دوشنبه با بدرقه مسئولان شهرستانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان در حاشیه بدرقه این کاروان به خبرنگار ما گفت: دومین کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی افزود: این کاروان ۴۵ نفره با یک دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق مختلف عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 وی افزود: این زائران ضمن حضور در یادمان‌های فتح‌المبین، اروندرود، نهرالخین، علقمه، هویزه، شلمچه و یادمان شهدای اهواز با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوکان در ادامه کاروان‌های راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و عنوان کرد: با اعزام این سفر می‌توان به ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد، بنابراین با حضور در این مکان‌ها الگو گرفت و این الگو برای جوانان سازنده است.

وی راهیان نور را در تقویت بستر فرهنگی جامعه مثمرثمر دانست و گفت: راهیان نور حتی در بستر مجرمانه جامعه نیز تأثیرگذار است و وقتی از ندامتگاه افرادی را به این سرزمین می‎برند متوجه می‎شوند که قسمت زیادی از جامعه آنها دچار خسران بوده است.
سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی با اشاره به رسالت برگزاری سفرهای راهیان نور بیان کرد: دررابطه‌با مأموریت اردویی و گردشگری راهیان نور هدف زیارت، نشان‌دادن معرفت شهدا و واکاوی گنج یابی سیره شهدا بوده و باید این سه هدف به طور جد پیگیری شود.

وی با اشاره به نقش برپایی اردوی راهیان نور در خصوص مقابله با جنگ نرم استکبار گفت: ما تلاش می‌کنیم از گردشگری مراقبت کنیم تا ابزار جنگ فرهنگی کشور نشود و گردشگری اسلامی ایرانی را رقم بزنیم و برای ترویج گردشگری و اعتلای آن به دستگاه‌های متولی گردشگری کمک خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بوکان تأکید کرد: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + نوزده =