• تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 1:45
  • کد خبر : 1817
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان عنوان کرد:

کمک ۱۰۰ میلیاردی خیرین به حوزه سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان از ثبت رکورد کم نظیر کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت بوکان‌هه‌وال؛ عملکرد شبکه بهداشت و درمان بوکان در جذب خیرین سلامت پای رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی را به بوکان کشاند.

روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با حضور در بوکان از خیرین حوزه سلامت این شهرستان تقدیر کرد.

در حاشیه این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نقش خیرین در توسعه خدمات سلامت بسیار ارزشمند می‌باشد که این مهم در بوکان بسیار پررنگ بوده است.

علی حسین‌زاده افزود: خیرین سرمایه‌های اجتماعی و بازوان توانای نظام سلامت در کشور هستند و در توسعه خدمات سلامت نقش آنها بسیار ارزشمند ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: نظام سلامت از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که تعالی و بالندگی آن بدون هم‌فکری و همکاری‌های درون و برون بخشی میسر نخواهد شد.

حسین‌زاده ادامه داد: با مشارکت خیرین و شهروندان به‌عنوان یاوران حوزه سلامت در ۲۰ ماه اخیر تجهیزات پزشکی، بهداشتی، درمانی، ملزومات و زمین‌های اهدایی به ارزش بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شبکه بهداشت و درمان بوکان جذب شده است که خود یک رکورد بی‌نظیر در این حوزه می‌باشد.

وی تصریح کرد: نقش خیرین در ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت بوکان کم‌نظیر است و امید می‌رود این همراهی همچنان و بیشتر از گذشته ادامه یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تشکر از تمام خیرین حوزه سلامت در این شهرستان ادامه داد: جا دارد از تمامی خیرین بزرگوار و توانمند عرصه سلامت و فرماندار شهرستان بوکان در جهت ایجاد فرهنگ‌سازی اهدای نذورات و احسان اطعام حجاج در حوزه خیریه تقدیر و تشکر نمائیم .

در ادامه رئیس اداره خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: عملکرد مثبت مدیر شبکه و مجموعه تیم مدیریتی در جذب خیرین عرصه سلامت با مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مدت ۲۰ ماه را می‌توان به‌عنوان الگویی در سطح استان معرفی کرد.

صادق حاجی حمزه لو بیان نمود: امروز پس از بررسی مستندات، پایش‌های انجام شده و بازدید از پروژه‌های خیر ساز، بوکان پیشتاز و الگو در این عرصه است.

وی بیان کرد: بی‌تردید نقش خیرین در بهبود شاخص‌های حوزه سلامت این شهرستان بی‌نظیر است که جا دارد دراین‌خصوص تشکر ویژه‌ای داشته باشم و قطعاً این اقدامات مثبت را در سطح استان و وزارتی منعکس خواهیم نمود.

در پایان این دیدار پرچم مجمع خیرین سلامت به نماینده شورای خیرین سلامت حاج رحمان امین‌پور اهدا شد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =