• تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:04
  • کد خبر : 2915
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

کشف ۶۸درصد سرقت‌ها در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۶۸ درصد سرقت های خُرد و کلان در سطح این شهرستان طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اقدامات پلیس طی ۶ ماه گذشته در حوزه‌های سرقت و توقیف خودروهای متخلف پرداخت.
 
 سرهنگ موسی بهاری گفت: در شش‌ماهه اول سال جاری با تلاش مأمورین و اجرای طرح‌های مستمر امنیت‌محور و رصد و واپایش اقدامات مجرمانه، آمار وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.
 
 وی بیان کرد: در همین مدت بیش از ۶۸درصد سرقت‌های سال جاری کشف و تعداد ۲۷۰ نفر نیز در ارتباط با پرونده‌های سرقت دستگیر شده‌اند.
 
 بهاری ادامه داد: اکثر سرقت‌هایی که در سطح شهرستان اتفاق می‌افتد مربوط به سرقت‌های خُرد هستند که توسط معتادین متجاهر انجام می‌شود که خوشبختانه با تلاش‌هایی که در زمینه جمع‌آوری معتادین متجاهر صورت‌گرفته آمار این سرقت‌ها نیز کاهش‌یافته است.
 
 فرمانده انتظامی بوکان عنوان کرد: اگر در سطح شهرستان مرکز بازپروری ماده ۱۶ راەاندازی شود قطعاً اقدام مؤثری هم در کاهش سرقت و مهم‌تر از آن درمان معتادین خواهد بود.
 
 وی تصریح کرد: در موضوع سرقت خودرو ۴۰درصد، منزل ۶درصد و مغازه ۶۰ درصد کاهش داریم.
 
 رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: تلاش پلیس در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و مبارزه با مخلان آسایش مردم ادامه دارد همراهی و حمایت‌های شهروندان عزیز رمز موفقیت انتظامی در این زمینه است
 
 سرهنگ موسی بهاری همچنین از توقیف بیش از یک هزار ۷۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در اجرای اقدامات امنیت‌محور پلیس و باهدف ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی، از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار ۵۰۰ دستگاه خودرو و ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت در ارتباط با جرایم و تخلفات ارتکابی توقیف شده‌اند.
 
 رئیس پلیس بوکان افزود: مزاحمت‌های خیابانی خصوصاً مزاحمت برای مدارس، تخطی از سرعت مجاز، حرکات نمایشی در سطح شهر و تخلفات حادثه‌ساز، معبر، پلاک مخدوش و فقدان پلاک، تغییر در ارقام هویتی و تغییر وضعیت و اجرای دستورات قضایی از جمله دلایل توقیف این وسایل نقلیه هستند.
 
 بهاری رشد ۲۱درصدی توقیف وسایل نقلیه متخلف و هنجارشکن نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان دهند عزم راسخ پلیس در برخورد با جرایم به‌منظور ارتقا و استقرار آرامش اجتماعی و انضباط ترافیکی دانست.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =