• تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 0:06
  • کد خبر : 2900
  • چاپ خبر
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

کشف ۹۱ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط ۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه گذشته در بوکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار ما اقدامات پلیس شهرستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر طی ۶ ماه گذشته را تشریح نمود
 
 سرهنگ موسی بهاری گفت: در راستای ارتقای آرامش اجتماعی با محوریت مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، از ابتدای سال جاری با تلاش شبانه‌روزی مأمورین و همراهی شهروندان محترم، بیش از ۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی عملیات مختلف کشف گردید.
 
 بهاری ادامه داد: دستگیری ۲۶۸ نفر معتاد متجاهر و معرفی به مراکز بازپروری و همچنین شناسایی و بازداشت ۱۵۰ نفر از توزیع‌کنندگان انواع مواد مخدر طی ۶ ماه گذشته در سطح شهرستان بوکان توسط پلیس انجام‌گرفته است.
 
 وی بیان کرد: در همین راستا و مبارزه جدی پلیس با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و هشت خودرو متعلق به مجرمین در این حوزه کشف و ضبط گردیده و همراه با متهمین به مرجع قضایی تحویل داده شده‌اند.
 
 فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: برخورد با برهم‌زنندگان آرامش مردم و سوداگران مرگ به‌صورت شبانه‌روزی در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
 سرهنگ بهاری تأکید کرد: در موضوع پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر ضروری است تمامی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد با تمام توان پای‌کار بیایند تا ان‌شاءالله بتوانیم همه با هم و با مشارکت عمومی، در برابر این آسیب و معضل اجتماعی موفق و سربلند باشیم.
 
وی تصریح کرد: همکاری و همیاری مردم در راستای امنیت و آرامش پایدار در جامعه با پلیس ضروری می‌باشد که خوشبختانه این مهم در سطح شهر بوکان به الگوی مثال‌زدنی تبدیل شده است.

  موسی بهاری افزود: با تلاش حافظان امنیت و همکاری شبانه‌روزی مردم شاهد کاهش آمارها در بسیاری از حوزه‌ها همچون، سرقت‌های خشن، نزاع، ناهنجاری‌های اجتماعی، خریدوفروش مواد مخدر در سطح شهرستان هستیم.
 
  سرهنگ بهاری تصریح کرد: بی‌تردید امنیت خط‌قرمز پلیس است و با برهم‌زنندگان این رکن مهم پیشرفت جامعه هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.
 
  رئیس پلیس بوکان عنوان کرد: خوشبختانه برابر تمام آمارها امنیت کامل اجتماعی با همکاری و همراهی مردم و دیگر نهادهای نظامی، امنیتی و دادستانی محترم برقرار است.
 
  سرهنگ موسی بهاری افزود: مردم و پلیس در کنار هم در راستای افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی گام برمی‌دارند.
  انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =