• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 1:21
  • کد خبر : 1225
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس پلیس بوکان خبر داد:

کاهش ۵ درصدی سرقت در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کاهش پنج‌درصدی سرقت طی سال گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ سرهنگ موسی بهاری در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در راستای ارتقای امنیت و آرامش اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی، شناسایی و دستگیری سارقین و جمع آور معتادین متجاهر به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
 وی افزود: مأمورین با هماهنگی مرجع قضایی و انجام اقدامات ویژه پلیسی توانستند ۶ نفر سارق سابقه‌دار و هفت نفر معتاد متجاهر را طی تعطیلات نوروز شناسایی و دستگیر نمایند.
 
 بهاری ادامه داد: سارقین که اهل و ساکن شهرهای دیگر بودند به ارتکاب ۱۵ مورد سرقت سیم و کابل اعتراف نمودند که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی و معتادین متجاهر نیز جهت درمان به مرکز بازپروری اعزام شدند.
 
 فرمانده انتظامی بوکان همچنین از کاهش پنج‌درصدی وقوع سرقت طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.
 
 سرهنگ موسی بهاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با انجام اقدامات انتظامی و اجرای مستمر طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و رصد و واپایش تحرکات مجرمین و تشکیل گروه مجهزهای ویژه مبارزه با سرقت و حمایت‌های شهروندان عزیز خوشبختانه وقوع کل سرقت‌ها نسبت به سال قبل، پنج درصد کاهش‌یافته است.
 
 بهاری افزود: وقوع سرقت‌های ویژه نظیر اتومبیل و منزل و مغازه در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۰ درصد کاهش‌یافته است.
 
 رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان از اولویت ویژه این انتظامی است.
 
 وی عنوان کرد: در سال جاری قطعاً با همکاری مردم و تلاش همکاران شاهد موفقیت بیشتر در مقابله با جرایم خواهیم بود که نتیجه آن انشا الله مورد رضایت شهروندان محترم خواهد بود.
 
 موسی بهاری تصریح کرد: حفظ امنیت اجتماعی مردم جز اولویت‌های پلیس است د در این راه با تمام توان با همکاری دیگر ارگان‌های نظامی، امنیتی و دادستانی تلاش خواهد کرد.
 
 رئیس پلیس بوکان ضمن هشدار به برهمزدگان امنیت و آسایش اجتماعی مردم گفت: بی تردید در این حوزه اغماضی در کار نخواهد بود و پلیس با تمام قدرت از آسایش مردم دفاع خواهد کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 7 =