• تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 0:07
  • کد خبر : 960
  • چاپ خبر
بوکان
به میمنت خلق یک حماسه؛

پیام تبریک و تشکر فرمانده سپاه بوکان از مردم

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ پیام تشکر و قدردانی فرمانده سپاه بوکان از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن    فرمانده سپاه شهرستان بوکان، با صدور پیامی از شهروندان ولایت‌مدار، با بصیر و انقلابی بوکان به‌واسطه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.  سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی طی پیامی با پرشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ پیام تشکر و قدردانی فرمانده سپاه بوکان از حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 
 فرمانده سپاه شهرستان بوکان، با صدور پیامی از شهروندان ولایت‌مدار، با بصیر و انقلابی بوکان به‌واسطه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی طی پیامی با پرشور و پرمعنا دانستن حضور مردم بوکان در راهپیمایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به این واسطه از مردم قدردانی و سپاسگزاری کرد.
 
 در این پیام آمده است؛ مردم شریف و ولایت‌مدار، بصیر و شهیدپرور بوکان، حضور بی‌دریغ و هزاران نفری شما، بندگان صالح خدا و انسان‌های آگاه و مؤمن که به خیابان‌ها آمدید، به جهان به‌ویژه عناصر خودفروخته خارج از مرزها اعلام کرد که مردم این شهر کردنشین از مسیر حق و حقانیت بازنخواند گشت و پرچم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و شهیدان قافله عشق را تا ابد در اهتزاز نگاه خواهد داشت.
 
 خسته مباد گام‌های الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظهٔ نیاز، صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بد دلان و بدخواهان را عرصهٔ پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.
 
 پیام این حضور بی‌بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلهٔ پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری‌تعالی به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.
 
 سربازان ولایت در سپاه بوکان خداوند قادر متعال را به‌خاطر هدایت و دست رحمتش بر سر این کشور و این ملت سجده شکر را به‌جای آورده و همچون قطره‌ای از این اقیانوس، از یکایک آحاد مردم عزیز تشکر می‌نمایند این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را می‌بایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.
 
 لازم به ذکر است صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مردم ولایت‌مدار، بصیر، انقلابی و شهیدپرور بوکان همراه و هنگام با ملت سرافراز ایران با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی چهل و پنجمین بهارآزادی حماسه‌ای ماندگار و جاودان خلق کردند.
 
 ده‌ها هزار نفر از مردم بوکان صبح یکشنبه با حضور در خیابان انقلاب تا میدان فرمانداری و سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری چهل و پنجمین بهارآزادی ملت ایران را جشن گرفتند و همچنین با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلام تجدید پیمان کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − چهار =