• تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 2:12
  • کد خبر : 1963
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

پُل جدید امیرآباد احداث می‌شود

فرماندار بوکان از احداث پل جدید بر روی رودخانه سیمینه رود برای کاهش بار ترافیکی منطقه امیرآباد و بلعکس به هسته مرکزی شهر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ به دنبال بازدید چند روز گذشته فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی از مسیر احداث پل جدید ارتباطی منطقه گردشگری کوسه به شهر بوکان بر روی سیمینه‌رود و نارضایتی مردم امیرآباد از این اقدام، خبرنگار ما در گفتگو با مسئولان دخیل در پروژه آخرین وضعیت چگونگی ساخت این پروژه را جویا شده است.
 
فرماندار بوکان در این گفتگو ضمن تأکید بر مشکلات ترافیکی و رفت‌وآمد مسیر روستاهای بخش مرکزی از سمت ورودی مهاباد در جهت کاهش بار ترافیکی افزود؛ بایستی احداث پُل امیرآباد و سپس بند کوسه در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد که بر اساس تصمیم شورای تأمین شهرستان و ستاد بحران استان، انتظار میرد تا اول تیرماه، احداث یکی از پل‌ها وارد فاز اجرایی و عملیاتی شود.
 
 صنعتی ابراز امیدواری نموده و گفت؛ باتوجه‌به اینکه مالکین محترم، همکاری شایانی در جهت توافق با شورا و شهرداری دارند، خوشبختانه شروع مطالعات پروژه و ترسیم محدوده احداث پل‌ها انجام شده که با کلنگ‌زنی و عملیات آزادسازی مسیر، تلاش خواهیم نمود که در کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان نیز اعتبار قابل‌توجهی را برای تکمیل و احداث این دو پُل در نظر بگیریم.
 
خالد غفوری مشاور این طرح نیز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بوکان برای حل معضل ترافیکی شهر از سمت امیرآباد و کوسه، افزود؛ شروع مطالعات دودهنه پُل از سال گذشته آغاز شده که امسال با اخذ قرارداد با شهرداری و کارشناسی پروژه، وارد فاز اجرائی و عملیاتی خواهیم شد.
 
 این مشاور طرح، با بیان اینکه عملیات احداث پُل امیرآباد با طول تقریبی ۱ هزار و ۱۵۰ متر، می‌تواند نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی این مسیر داشته باشد افزود؛ با همکاری مالکین محترم و همّت شورا و شهرداری، آزادسازی معبر، عملیات پایه‌گذاری بتنی و شمع‌های بستر رودخانه جانمایی خواهند شد که ممکن است یک سال به طول بینجامد که برآورد تقریبی ما برای تکمیل این دو پُل ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
 
سرپرست شهرداری بوکان نیز در این گفتگو ضمن اشاره به اهتمام جدی شورا و شهرداری بوکان برای خروج از بن‌بست ترافیکی و مطالبات چندین ساله همشهریان ارجمند، عنوان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی یک دهنه پُل بر روی سیمینه‌رود را آغاز کرده و انتظار داریم در کمتر از یک سال شاهد بهره‌برداری از آن نیز باشیم.
 
 امیراحمدی همچنین افزود: با تصویب شورای محترم اسلامی شهر، همه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت‌گرفته و ضمن کارشناسی‌های دقیق و همه‌جانبه، با حمایت و تدبیر فرماندار و همکاری مالکین محترم در مسیرهای فوق کلنگ‌زنی و اجرای پروژه مذکور را آغاز خواهیم نمود.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 19 =