• تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 13:52
  • کد خبر : 986
  • چاپ خبر
بوکان
امام جمعه بوکان:

پاسدار یعنی حافظ امنیت و آسایش

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه‌های نمازجمعه که با حضور اقشار مختلف در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: قلب اهل‌سنت سرشار از عشق و ارادت به اهل‌بیت پیامبر (ص) به‌ویژه امام حسین (ع) بوده و این مهم همیشگی است.    وی افزود: اهل‌سنت

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه‌های نمازجمعه که با حضور اقشار مختلف در مسجد جامع این شهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: قلب اهل‌سنت سرشار از عشق و ارادت به اهل‌بیت پیامبر (ص) به‌ویژه امام حسین (ع) بوده و این مهم همیشگی است.
 
 وی افزود: اهل‌سنت عشق و ارادت خالصانه به اصحاب و اهل‌بیت پیامبر (ص) دارند و همواره پاسدار ارزش‌های دینی و اسلامی بوده‌اند.
 
 ماموستا احمدی با اشاره به میلاد امام حسین ( ع) و نام‌گذاری این روز فرخنده به‌روز پاسدار عنوان کرد: بی‌تردید پاسداران انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه سرور و سالار شهیدان امام حسین ( ع) هستند و این مهم را طی چهار دهه گذشته به‌خوبی به اثبات رسانده‌اند.
 امام‌جمعه بوکان تصریح کرد: پاسداران نقش بسیاری را بعداً پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایفا کردند و کارهای بسیار بزرگی انجام دادند.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ دین مبین اسلام و این انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و حتی جان خود را نیز نثار کرده‌اند.
 
 وی تأکید کرد: سبزپوشان حریم ولایت و امنیت در شهرستان بوکان نیز طی سال‌های گذشته خدمات بسیار ارزنده‌ای را همچون احداث ده‌ها منزل برای افراد نیازمند، ساخت مساجد، خانه عالم، راه، آب‌رسانی به مناطق محروم و توزیع بسته‌های معیشتی جدای از برقراری امنیت در سطح منطقه انجام داده‌اند.
 
 امام‌جمعه بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی انتخابات ابراز کرد: دشمن به دنبال این است تا ملت ما را از آرمان‌ها، اعتقادات و دین دور کند؛ ولی دشمنان نظام بدانند که ما مردمی داریم که پایبند به‌نظام و دین و ولایت هستند و هیچگاه دست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.
 ماموستا ملا عباس احمدی افزود: مردم برای اینکه در سرنوشت خود تأثیرگذار و افرادی را به مجلس بفرستند که برای جامعه مفید باشند باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
 
 وی تأکید کرد: همه اقشار باید در انتخابات شرکت کنند و به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند؛ زیرا شرکت‌نکردن در انتخابات زمینه سوءاستفاده را برای برخی افراد سودجو فراهم می‌کند.
 
 امام‌جمعه بوکان عنوان کرد: اگر مشکلات مختلفی در کشور از جمله اقتصادی داریم یا کمبود و مشکلاتی دیگری هست دلیلی بر شرکت‌نکردن در انتخابات نیست؛ اگر در انتخابات شرکت نکنیم وضع بهتر نمی‌شود؛ بنابراین باید در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی را به مجلس بفرستیم که سیاست‌گذار بهتری داشته باشند و نتیجه بهتری بگیریم.
 
 وی تأکید کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ازآن‌جهت مهم است که مجلس خبرگان رهبری وظیفه انتخاب رهبر را بر عهده دارد و مجلس شورای اسلامی قانون‌گذار است.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی همچنین با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور مردم یک پیام بسیار مهم داشت و این آنکه مردم پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =