• تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 13:55
  • کد خبر : 1437
  • چاپ خبر
بوکان
امام جمعه موقت بوکان:

وعده صادق سبب غرور و سرافرازی برای امت اسلام شد

امام جمعه موقت بوکان عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب غرور و افتخار برای همه امت اسلام بود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ماموستا ملا کریم رسولی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: بی ترید عملیات وعده صادق یکی از غرورآفرین‌ترین لحظات نه‌تنها برای ایرانیان بلکه برای تمام امت اسلام بود.
 
 وی ادامه داد: تنبیه متجاوز لازم است، رژیم صهیونیستی شرورترین و جنایات کار ترین حکومت غیرمشروع در جهان است که طرف ۷ ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار انسان بی‌گناه را در غزه به خاک و خون کشیده است.
 
 امتم جمعه موقت بوکان ادامه داد: این رژیم جانی بدون توجه به قوانین بین‌المللی به سفارت جمهوری اسلامی در دمشق حمله کرد و چندین نفر از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان را به شهادت رساند.
 
 ماموستا رسولی تصریح کرد: حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی تنها گوشه کوچی از توانایی‌های نظام مقدس بود که به نمایش گذاشته شد.
 
 این ماموستای اهل‌سنت در بوکان افزود: متأسفانه دوگانگی‌های کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر طی هفت ماه گذشته برای جهانیان آشکار شد و در جریان عملیات وعده صادق این مهم بیش‌ازپیش دیده شد.
 
 وی در بخش دوم خطبه‌های خود با اشاره به اعمال صالح بیان کرد: بی‌تردید عمل صالح تنها چیزی است که مؤمنان همراه خود به آخرت می‌برند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی عنوان کرد: نماز یکی از رکن‌های عمل صالح است؛ زیرا انسان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌کند.
 
 امام‌جمعه موقت بوکان ادامه داد: آنان که نماز خود را ترک می‌کنند خداوند تمام اعمال صالح آن را پاک می‌کند و هیچ ارتباطی با معبود خود نخواهد داشت.
 
 ماموستا رسولی افزود: ترک نماز انسان مومن را ترک صلات می‌کند که سخت‌ترین گناهان در نزد خداوند منان است تا جای که پیامبر اکرم فرمود چنین افرادی از دایره دین اسلام خارج خواهد شد.
 
 وی ادامه داد: مؤمنان باید بدانند که در نماز بندگی و خشوع در اوج باشد تا راز و نیازها مورد مقبولیت خداوند منان قرار گیرد.
 
 امام‌جمعه موقت بوکان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران و مسئولان لازم است بیش‌ازپیش در فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی بیان کرد: بی‌تردید مردم ایران عاشق انقلاب و نظام مقدس اسلامی خود هستند و باید مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی آنان شب و روز پای‌کار باشند.
 
 وی در پایان گفت: بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات جوانان بوکانی است که لازم است مدیران شهرستانی برای رفع آن تلاش و از هیچ کوششی در این حوزه کوتاهی نکنند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =