• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 0:05
  • کد خبر : 1142
  • چاپ خبر
بوکان
منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم؛

همگان را به هم‌فکری و همدلی دعوت می‌نمایم

منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با صدور پیامی همه مردم، کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی، نخبگان و دانشگاهیان را به همدلی و هم‌فکری برلی ساختن شهری آباد دعوت کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ محمد قسیم عثمانی منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با صدور پیامی از آحاد مردم شریف شهرستان بوکان تشکر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است؛
به نام آنکه جان را فکرت آموخت
 
 
 با سلام و احترام به محضر یکایک زنان و مردان سرزمینم، برای چندمین بار بر همت بزرگتان سر تعظیم فرود می‌آورم و به وجود و تفکر نابتان افتخار می‌کنم و به ائتلاف خود با شما مردم آگاه و اخلاق‌مدار می‌نازم.
 
 همگان اعم از مردم شریف و نیز کاندیداهای محترم آمده بودند که برای بوکان، روزهای بهتری را رقم بزنند و اکنون این عَلَم خدمت به این برادر کوچکتان سپرده شده است و متعهدم که با همدلی با همگان مسیر آشتی شهروندی و خدمت شایسته به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و از همه ظرفیت‌ها برای جلب رضایت خداوند منان و مردم آگاه این دیار استفاده نمایم و به استمرار اخلاق‌مداری و مردم‌محوری خود پایبند بمانم و از حق و انصاف لحظه‌ای گذر نکنم.
 خود را مدیون محبت‌های خالصانه و بی‌دریغ مردم می‌دانم و در جهت آشتی همگان، اعم از کسانی که احساس تکلیف کردند و یا به هر دلیل مصلحت را در عدم مشارکت دیدند، تلاش بی‌وقفه خواهم نمود و رضایت عمومی مردم را به‌عنوان هدف اصلی قرار داده و براین‌اساس حرکت خواهم نمود که حق با مردم است.
 مردم ما شایسته معرّف و شرایط بهتری هستند و برای تحقق این امر سر از پا نخواهم شناخت و با توکل به خدا و با خدمت شایسته، دل دلسوزان این دیار را شاد خواهم نمود و لحظه‌ای از مردم فاصله نخواهم گرفت و برای تحقق این مهم همگان را به همدلی، هم‌فکری و همدلی دعوت می‌نمایم و خاضعانه خواهش دارم که عقده‌ها، کینه‌ها، منیت‌ها و تهمت‌ها را زیر پا نهند و بذر دوستی در این شهر بکارند که مردم خدمت خالصانه از ما می‌خواهند نه چیز دیگر.
 
 بیایید خدمت کنیم، بیایید به رفع مشکلات مردم بپردازیم، بیایید زشتی‌های زمان انتخابات را ادامه ندهیم که این مردم از این فضا خسته‌اند، آگاه‌اند، نامه نانوشته خوانند و مستحق خدمت بی‌منت هستند.
 
 بار دیگر از انبوه پیام‌ها و تماس‌هایتان سپاسگزارم و ان‌شاءالله این پیام تشکر را به منزله قدردانی و پاسخ همه الطاف و تماس‌های کریمانه خود تلقی فرمایید و ان‌شاءالله در فرصت‌های پیشرو حضوراً برای انجام تشکر در جمع شما مردم دلسوز حضور خواهم یافت.
 
 خدمتگزار تمامی مردم بوکان و حومه
 محمد قسم عثمانی
 ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 9 =