• تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 17:00
  • کد خبر : 567
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

نهم دی‌ماه، تجلی دفاع ملی از ارزش‌های ایرانی و اسلامی بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مردم بوکان در سالن ۳ هزار نفری میلاد این شهرستان به مناسبت گرانی داشت حماسه ۹ دی ماه برگزار شد.‌ فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در حضور پنج‌هزارنفری مردم ولایت‌مدار و انقلابی بوکان در سالن میلاد نور حماسه ۹ دی را

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ صبح امروز و همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مردم بوکان در سالن ۳ هزار نفری میلاد این شهرستان به مناسبت گرانی داشت حماسه ۹ دی ماه برگزار شد.‌

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در حضور پنج‌هزارنفری مردم ولایت‌مدار و انقلابی بوکان در سالن میلاد نور حماسه ۹ دی را نماد بصیرت ملت ایران دانست و گفت: مردم ولایی ایران اسلامی در روز تاریخی ۹ دی بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.
 
 سردار رحیم جهان‌بخش افزود: بصیرت، هوشمندی و حضور مردم در صحنه ضامن حل مسائل و مشکلات کشور و نظام اسلامی است
 
 وی عنوان کرد: نهم دی سال ۱۳۸۸، یکی از رخدادها و حوادث تعیین‌کننده و عبرت‌آموز در ایران اسلامی بود که پایان فتنه‌ای را رقم زد که دشمن تحت یک سناریوی پیچیده و فریبنده با به میدان آوردن تمامی داشته‌ها و ظرفیت‌های خود تغییر و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کرد.
 
 سردار جهان‌بخش ادامه داد: دشمن و استکبار جدای از شکست در فتنه ۸۸ در حوادث مختلف دیگری همچون برنامه‌ریزی برای آشوب و اغتشاش در سال‌های ۹۸ و ۴۰۱ نیز به علت بصیرت ملت انقلابی ایران با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبه‌رو شد.
 
 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: نهم دی‌ماه، تجلی دفاع ملی از ارزش‌های ایرانی و اسلامی و فریاد بلند و خنثی‌کننده ترفندهای فریبکارانه دشمنان بود.
 
 سردار رحیم جهان‌بخش عنوان کرد: ۹ دی روزی است که بی‌هیچ فراخوان و تبلیغی آحاد ملت را گرد جمع کرد و تعریفی جدید از حماسه و عشق به میهن ارائه داد.
 
 وی ادامه داد: نهم دی‌ماه حرکتی خودجوش و ولایی و البته لرزه افکن بر چارچوب سناریوهای شوم دشمن بود چراکه مردم با حضور خود اثبات کردند باوجود تمام مشکلات همواره پای انقلاب خود بوده و در مواقع بحران، چونان رودهایی مجزا به هم پیوند خورده و دریایی خروشان و سیلی دشمن‌کش به راه می‌اندازند که تا سال‌های سال زبانزد بوده و مسیر تشخیص حق از باطل می‌شود.
 
 سردار جهان‌بخش تصریح کرد: حماسه ۹ دی نشان داد کلید حل همه مسائل کشور و نظام اسلامی «مردم» هستند، به‌گونه‌ای که در همین عملیات طوفان‌الاقصی و حماسه‌آفرینی‌های مجاهدان فلسطینی، پشتوانه مردمی عامل اصلی موفقیت‌های حماس در ضربه‌زدن به پرهیزانه صهیونیستی بوده است و پرهیزانه منحوس و جعلی را به‌رغم بمباران و حملات وحشیانه شبانه‌روزی زمینی، هوایی و دریایی غزه و به‌شهادت‌رساندن ده‌ها هزار تن از مردم مظلوم فلسطین برابر ایستادگی و مقاومت آنان با شکست مواجه و غزه را برای نظامیان صهیونیست به باتلاق مرگ تبدیل ساخته است

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یازده =