• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 1:20
  • کد خبر : 1810
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

نجات یک انسان از بزرگ‌ترین نعمت‌ها است

فرماندار بوکان در آئین تجلیل از اعضای فعال جمعیت هلال احمر بوکان نجات و کمک به یک فرد گرفتار را لز بزرگترین نعمت ها دانست.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه و با حضور جمعی از اعضای هلال‌احمر نشست صمیمی فرماندار شهرستان با سرخ‌پوشان امداد و نجات برگزار شد.
 
 در این نشست پس از پخش کلیپ فعالیت‌های شاخص یک‌ساله گذشته جمعیت هلال‌احمر شهرستان بوکان، رئیس این سازمان بوکان گزارشی از عملکرد یک‌ساله، اهم نیازمندی‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای سال جاری را بیان و سپس اعضای فعال پیشنهادها و انتقادات سازنده خود را ارائه نمود.
 
 در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته هلال‌احمر، دهه کرامت و روز دختر، قدردانی از تلاش و زحمات خستگی‌ناپذیر جمعیت هلال‌احمر را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: باید همه قدردان تلاش‌ها، از خودگذشتگی‌ها و تلاش‌های سرخ‌پوشان امداد و نجات در هلال‌احمر باشیم که بیست‌وچهارساعته در راستای کمک به مردم در آماده‌باش هستند.
 
 خشایار صنعتی افزود: فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه سرخ‌پوشان جمعیت هلال‌احمر که شبانه‌روزی در طول ایام سال با آمادگی کامل در حال انجام‌وظیفه هستند و مایه آرامش حادثه‌دیدگان در مواقع حوادث و سوانح می‌باشند جای بسی قدردانی و تشکر است.
 
 وی در مورد پیشنهادها و انتقادات سرخ‌پوشان عنوان کرد: باعث خوشحالی و افتخار است که نجاتگران دغدغه مشکلات جمعیت را دارند و در این راستا پیشنهادها سازنده ارائه می‌کنند و این نشان‌دهنده علاقه‌مندی و ارزش‌گذاری در حوزه فعالیت و حس مسئولیت‌پذیری این عزیزان است که می‌توانند از آینده‌سازان جامعه باشند.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: بی‌تردید نجات یک انسان و یاری دادان به دیگران از بزرگ‌ترین نعمت‌ها است، که خداوند به بنده خود عطا کرده است، پس لازم است نیروهای امدادی قدر خود را بدانند و به کار خود افتخار کنند.
 
 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان تصریح کرد: نیروهای که در یگان‌ها و جمعیت‌های امدادی فعالیت می‌کنند وظیفه سنگینی بر عهده دارند که با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جلوه‌های عشق و امید را در جامعه می‌گسترانند.
 
 وی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی و نجات آنان از مهم‌ترین اقدامات خیرخواهانه است که نیروهای قرمز پوش هلال‌احمر به‌خوبی از عهده آن برآمده‌اند.
 
 صنعتی گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های اعضای هلال‌احمر عشق، ایثار و فداکاری آنها در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی است که خوشبختانه این مهم در جمعیت هلال‌احمر بوکان نیز به‌خوبی دیده می‌شود.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: خوشبختانه امروزه مردم اعتماد ویژه‌ای به نیروهای امدادی از جمله هلال‌احمر دارند که این مهم بزرگ‌ترین سرمایه این سازمان‌ها است.

 وی ابراز امیدواری نمود که با اهتمام و همکاری همه مجموعه‌ها زمینه به‌روزرسانی دانش و تجربیات این قشر همیشه در صحنه را فراهم نماییم.
 
 در پایان فرماندار شهرستان بوکان از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر بوکان با اهدای لوح تقدیر به رئیس شعبه و اعضای فعال در برنامه‌های یک سال گذشته در حوزه‌های امداد و نجات، آموزش و پژوهش، جوانان، داوطلبان، مسئولین و مدیران آموزش‌وپرورش و گروه مجهزهای برتر دادرس استانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =