• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1403 - 0:07
  • کد خبر : 1986
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

مکتب امام خمینی(ره) جهان شمول است

فرماندار بوکان مکتب و اندیشه امام خمینی(ره) را جهان شمول دانست و گفت، امروز این مهم را در دانشگاه ها و کف خیابان های سراسر دنیا می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ هم‌زمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) فرماندار بوکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از شخصیت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی گفت.
 
 خشایار صنعتی در ابتدای این گفتگو با تسلیت این ایام شخصیت حضرت امام خمینی (ره) را در جهان معاصر بی‌نظیر دانست و گفت: امروز و باگذشت ۳۵ سال از وفات روح‌الله شاهد آن هستیم که مکتب و اندیشه امام خمینی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا و اروپا خود را نشان دهند.
 
  صنعتی افزود: امروز وقتی مبارزه با ظلم و استبداد در سراسر جهان در حال گسترش است نشان از اندیشه ناب جمهوری اسلامی می‌باشد که پی‌ریزی آن را امام خمینی (ره) انجام داد.
 
 وی ادامه داد: تمام سیاست‌گذارانی که در ادامه مکتب امام خمینی (ره) در چهارچوب جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند به‌خوبی به اصول اندیشه ناب این رهبر بی‌مانند در عصر معاصر آشنا هستند.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: اندیشه امام خمینی (ره) سبب شد که ما اکنون در جهان باقدرت و استقلال به راه خود ادامه دهیم و همچنین تفکر جمهوری اسلامی در اقصی‌نقاط جهان در حال گسترش است.
 
 صنعتی تصریح کرد: جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته با کمترین امکانات ولی با اندیشه مقاومت توانسته است به قله‌های مهمی در پیشرفت دست یابد که این مهم مرهون رهبری حضرت امام خمینی (ره) که پایه‌ریز این مکتب ناب بود به‌دست‌آمده است.
 
 وی عنوان کرد: منش، راه و شخصیت بی‌نظیر امام راحل در مسیر خدمت و پیشرفت کشور را امروز بسیاری از مسئولان چراغ راه خود کردند و در این راه شبانه‌روز در حال تلاش و جهاد برای رفع مشکلات هستند.
 
 فرماندار بوکان افزود: حضرت امام (ره) مسیر حرکت را برای تمام کارگزاران نظام مشخص و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز ادامه‌دهنده این راه مهم و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران و همه آزاداندیشان جهان بوده و هستند.
 
 وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با تفکر جهان‌شمول خود دنیا را به‌سوی انسانیت، خودباوری و استقلال سوق داد و امروز این مهم را در بسیاری از اقصی‌نقاط جهان می‌بینیم.

فرماندار بوکان تصریح کرد: اندیشه ضد استکباری حضرت امام خمینی(ره) امروز در اقصی نقاط جهان در حال گسترش است تا جای که اکنون جدای از دانشگاه‌ها در بسیاری از کشورهای جهان نیز به خوبی می‌توان آن را حتی در کف خیابان‌ها مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان خاطرنشان کرد: اکنون ملت ایران باید به خود افتخار کنند که امامین انقلاب جز رهبران بزرگ تاریخ هستند که با اندیشه و تفکر ناب اسلامی خود در حال تغییرات مهمی در سطح جهان هستند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 9 =