• تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 1:09
  • کد خبر : 1247
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

معرفی جاذبه‌های گردشگری بوکان در اولویت باشد

فرماندار بوکان معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی بوکان برای جذب گردشگر را از اولویت های دستگاهای متولی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ همزمان با تعطیلات نوروزی فرماندار بوکان از مکان‌های مشخص شده جهت راهنمایی و استقبال از مسافران نوروزی بازدید کرد
 
 خشایار صنعتی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و دیگر اعضای این ستاد از مکان‌های مشخص شده در ورودی و داخل شهر برای راهنمایی و استقبال از مسافران نوروزی توسط ادارات عضو ستاد بازدید کردند.
 
 در این بازدید خشایار صنعتی در گفتگو با خبرنگار ما توصیه‌های لازم را در خصوص رفع نواقص باهدف حضور بهتر مسافران نوروزی در سطح شهرستان ارائه نمود.
 
وی بر ارائه هر چه مطلوب‌تر خدمات به مردم تأکید کرد و گفت: باید در ایام نوروز شایسته‌ترین خدمات به مسافران نوروزی ارائه گردد.
 
 فرماندار بوکان همچنین با اشاره به مردم خونگرم و مهمان‌نواز شهرستان و وجود پتانسیل‌ها و جاذبه‌های متعدد گردشگری از لحاظ تاریخی و طبیعی در سطح شهرستان عنوان کرد: بایستی تلاش نماییم در این ایام ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران، اقدامات لازم را برای اسکان و آسایش آنها معمول نماییم.
 
 صنعتی تصریح کرد: در بوکان ۹۶ مکان تاریخی ثبت شده در ردیف آثار ملی وجود دارد که هرکدام خود توانایی جذب گردشگر را دارد.
 
 مقام عالی شهرستان ادامه داد: باید برای معرفی آثار تاریخی و طبیعی شهرستان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
 
 خشایار صنعتی افزود: رونق گردشگری نیاز به فراهم‌شدن سخت‌افزارهای ویژه‌ای دارد آه باید در این حوزه ورود جدی داشته باشیم تا بتوانیم طی سال‌های آینده شاهد جذب مسافر در سطح شهرستان باشیم.
 
 وی گفت: همه دستگاهی متولی در ایام نوروز باید در راستای ستاد اجرای مصوبات تسهیلات سفرهای نوروزی حرکت کنند و کم‌کاری از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست
 
 لازم به ذکر است مکان‌های بازدید شده جهت رفاه حال مسافران ارجمند به شرح ذیل می‌باشد:
 مهمان‌پذیرها، نمایشگاه‌های هنری و صنایع‌دستی و گردشگری، موزه مفاخر، خانه معلم، غذاخوری‌ها، پایگاه امدادی و جاده‌ای هلال‌احمر و ستاد اسکان مهمانان نوروزی

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =