• تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 0:11
  • کد خبر : 2531
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس کارگروه سلامت بوکان خبر داد:

معدوم سازی ۱ تن مواد فاسد در بوکان

رئیس کارگروه سلامت بوکان از کشف، شناسایی و معدوم سازی یک تن مواد فاسد غذایی و آرایشی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت بوکان‌هه‌وال؛ رئیس کارگروه سلامت و محیط‍ کار شهرستان بوکان از شناسایی و معدوم نمودن یک تُن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوکان خبر داد.

کاوه مسگری در این خصوص به خبرنگار ما از امحاء حدود یک تُن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسین بهداشت محیط در شهرستان بوکان خبر داد.

وی بیان کرد: طی تابستان سال جاری شاهد تشدید بازرسی های بهداشتی از مراکز و اماکن عمومی در ساعات اداری و غیر اداری با هدف حفظ و تامین و ارتقای سلامت عمومی جامعه در سطح شهرستان هستیم.

رئیس کارگروه سلامت و محیط کار بوکان عنوان کرد: این بازرسی ها به صورت روزانه توسط بازرسین بهداشت محیط به صورت سر زده انجام می گیرد.

مسگری تصریح کرد: در همین راستا روز جمعه و به دنبال بازرسی های متعدد از اماکن عمومی یک تُن مواد غذایی، شامل انواع نوشیدنی، عسل، شربت تزئینی بستنی، نبات شاخه ای، پاپ کرن، سس مایونز و گلاب به دلیل انقضای تاریخ مصرف و همچنین مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی لازم و غیرقابل مصرف بودن، از چرخه مصرف انسانی شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: این اقلام با حضور و نظارت مستقیم کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوکان به سایت دفع پسماند شهرستان انتقال و معدوم گردید.

رئیس گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت تصریح کرد: از عموم شهروندان محترم درخواست می گردد از خرید مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی جدا خودداری نمایند.

این مسئول حوزه سلامت شهرستان بوکان گفت: همشهریان لازم است هنگام خرید به مشخصاتی نظیر (تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه ویژه داشته باشند.

مسگری بیان کرد: مردم لازم است در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه ملی ۱۹۰ (سامانه رسیدگی به شکایات مردمی) و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان بوکان اعلام تا به موقع مداخلات لازم صورت پذیرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =