• تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 0:15
  • کد خبر : 1367
  • چاپ خبر
بوکان
طی ۴۸ ساعت گذشته در بوکان اتفاق افتاد؛

مصدومیت ۹ نفر در دو حادثه رانندگی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از وقوع دو تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته با ۹ مصدوم در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ بر اثر دو سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی بوکان ۹ نفر مصدوم شدند.
 
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در تشریح این دو حادثه به خبرنگار ما گفت: در اولین حادثه رانندگی امروز و در جریان تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی پنج نفر به‌شدت مصدوم شدند.
 
 رسول معروفی افزود: عصر امروز به دنبال اعلام وقوع تصادف در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ بلافاصله یک گروه مجهز از آتش‌نشانان ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام شدند.
 
 وی عنوان کرد: این حادثه برخورد شدید بین یک دستگاه خودروی پیکان با لیفان و روا بود که متأسفانه پنج نفر از سرنشینان هر سه دستگاه خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
 
 این مسئول بوکانی در تشریح دومین سانحه رانندگی نیز گفت: روز گذشته نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.
 
 رسول معروفی افزود: عصر روز گذشته به دنبال اعلام تصادف در محور بوکان مهاباد روستای تازه قلعه و سقوط یکی از خودروها به داخل رودخانه بلافاصله یک گروه مجهز از آتش‌نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: این حادثه به علت برخورد یک دستگاه خودروی وانت با سمند و دنا بوده که پس از برخورد با یکدیگر خودروی وانت پیکان از جاده اصلی منحرف و به رودخانه پایین‌دست آن سقوط می‌کند که خوشبختانه با عکس‌العمل سریع حاضرین هر سه سرنشین آن که یک مرد و زن به همراه کودک خود بودند از داخل خودرو بیرون کشیده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
 رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان ادامه داد: این حادثه متأسفانه چهار مصدوم از خود برجای گذاشت.
 
 معروفی بیان کرد: هرچند خوشبختانه برابر آمار اعلامی شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی طی ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان بودیم؛ اما متأسفانه ظرف هفته گذشته چندین حادثه تصادف منجر به فوت و مصدومیت شدید در محورهای مواصلاتی بوکان به وقوع پیوسته است.
 
 عدم فرهنگ‌سازی، راهی غیراستاندارد و ناایمن بودن خودروها از مهم‌ترین علل حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی بوکان است که سالیانه ده‌ها کشته و مصدوم بر جای می‌گذارد

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =