• تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 0:12
  • کد خبر : 2082
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

مشارکت موضوع تأثیرگذار در سرنوشت جامعه است

فرماندار بوکان مشارکت حداکثری را موضوعی بسیار مهم و تاثیرگذار در سرنوشت آینده کشور و جامعه دانست.

همایش تجلیل از قهرمانان کشوری ملی جهانی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بوکان با حضور جمعی از مدیران بوکانی برگزار شد.
 
 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی بوکان‌هه‌وال؛ همایش ویژه تجلیل از قهرمانان ورزشی در رشته‌های گوناگون ورزشی با حضور صنعتی فرماندار بوکان و تنی چند از مسئولان و ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد.
 
 در این همایش ورزشکاران موفق با اهدای لوح سپاس و هدایای از سوی فرماندار بوکان مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 خشایار صنعتی در این همایش در سخنانی با اشاره به پیشینه درخشان بوکان در ورزش قهرمانی گفت: بوکان همواره شهری باسابقه در زمینه فعالیت‌های ورزشی بوده و قهرمانان مختلفی را نیز در اوج کمبود امکانات به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده است.
 
 وی ادامه داد: لازم است با وجود نیروی انسانی مستعد، دست در دست هم گذاشته تا ورزش بوکان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
 
 صنعتی بیان کرد: همه باید در راستای توسعه ورزش قهرمانی به میدان آمده و کمک نمایند و در این راستا نیاز است همه ورزشکاران، پیش‌کسوتان، مربیان و قهرمانان در این عرصه ورود جدی داشته باشند.
 
 نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در راستای اعتلا و آبادانی منطقه به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه و تداوم حرکت جهادی دولت خدمتگزار اشاره و اذعان داشت: برای روشن‌تر شدن مسیر در بزنگاه‌های انتخاباتی و بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز جامعه مهم است که بر توان ورزشکاران بهره برد.
 
 خشایار صنعتی عنوان کرد: مسئله مشارکت یک موضوع تأثیرگذار در سرنوشت یک کشور و یک جامعه است، به فرموده مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مسیر خدمت و مسیر کارکردن، در کشور متوقف نخواهد شد زمانی که هوشمندانه با نقش راه ترسیم شده مسیر را ادامه دهیم.
 
 فرماندار بوکان تصریح کرد: برای تداوم حرکت مردم باید هوشمندانه عمل کنند و در انتخابات و عرصه‌های مهم انتخابی باشعور و آگاهی قدم بردارند و پا در جای پای مسئولینی بگذارند که مسیرشان مسیر خدمتگزاری است و برای خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر سر از پا نمی‌شناسند.
 
 وی بیان کرد: جامعه و نیروی انسانی پویا بایستی در تصمیم‌سازی آسیب‌های اجتماعی مطالبه‌گر باشد و این مهم بی‌تردید می‌تواند نقش بسیار خوبی در سلامت جامعه داشته باشد.
 
 صنعتی افزود: مطالبه‌گری جوانان و قشرهای مختلف اجتماع سبب می‌شود، کسانی که در معرض انتخابات قرار می‌گیرند در برابر معضلات و آسیب‌های اجتماعی رویکرد مشخص داشته باشند.
 
 وی افزود: ورزشکاران باید الگوی یک جوان ایرانی باشند که می‌توانند در سرنوشت کشور و جامعه تأثیر بسزایی داشته و باعث رشد و تعالی اقشار مردم شوند و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را نیز فراهم نمایند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 5 =