• تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 0:19
  • کد خبر : 1151
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان خبر داد:

مسمومیت ٢٠ نفر در یک تالار عروسی بوکان

فرماندار بوکان از مسمومیت ۲۰ نفر از مهمانان یک مراسم در تالار عروسی در این شهرستان اعزام آنان به بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ خشایار صنعتی در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: این افراد که بیشتر زنان در گروه سنی ۱۰ تا ۵۰ سال بودند پس از صرف سوپ در این مراسم، دچار حالت تهوع شده بودند و با حضور به موقع فوریت‌های پزشکی به بیمارستان دکتر قلی‌پور این شهرستان اعزام شدند.

او اضافه کرد: حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است و تعدادی هم به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

فرماندار بوکان افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بوکان در حال بررسی مسئله و نمونه برداری از غذای این تالار عروسی هستند و در صورت کسب نتیجه علت این مسمومیت اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین فرماندار بوکان در این گفتگو با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری مراسمات آخر سال در این شهرستان و جلوگیری از حوادث احتمالی از کشف و ضبط ۱۱۹ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط پلیس در این شهر خبر داد.

خشایار صنعتی گفت: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال و باهدف ایمن سازی فضای مراسمات ویژه آن و به منظور رسیدگی به خواسته های جمعی از اصناف مبنی بر مزاحمت فروشندگان مواد محترقه برای بازاریان و سایر شهروندان، مقابله با تهیه وتوزیع مواد محترقه خطر ساز در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: ماموران پلیس بوکان با حضور در سطح شهر موفق طی چند مرحله موفق به کشف و جمع آوری حدود ۱۱۹ هزار عدد انواع مواد محترقه خطرساز شدند و چندین نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی گردیده اند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری مخالف شادی نیست بلکه انتظار دارد خصوصا جوانان و نوجوانان با رعایت حقوق شهروندی و پرهیز از رفتارهای مخاطره آمیز(عدم استفاده از مواد محترقه)فضای مناسب و ایمن برای حضور و بهرەمندی عموم مردم(کودک خردسال تا فرد کُهنسال)از این مراسمات فراهم شده و خاطرات شیرین از این روزها در ذهن همگان ثبت و ماندگار گردد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =