• تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 0:23
  • کد خبر : 2459
  • چاپ خبر
بوکان
در پی شهادت دکتراساعیل هنیه؛

مسئولان بوکانی شهادت هنیه را تسلیت گفتند

در پی شهادت دکتراسماعیل هنیه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران مسئولان بوکانی در پیام های جداگانه‌ای شهادت این مرد راستین مقاومت را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ در پی شهادت اسماعیل هنیه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران مسئولان بوکانی در پیام های ضمن محکومیت شدید این اقدام بزدلانه شهادت وی را به جهان اسلام تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت فرماندار و امام جمعه بوکان در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه به شرح ذیل است

«خشایار صنعتی» فرماندار شهرستان بوکان و «ماموستا ملا عباس احمدی» امام جمعه در پی شهادت دکتراسماعیل هنیه پیام تسلیتی صادر نمودند، متن پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت پر افتخار مجاهد خستگی‌ناپذیر، رهبر شجاع جبهه مقتدر مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس‌دفتر سیاسی حماس، شهید بزرگوار “آقای دکتر اسماعیل هنیه” و محافظ ایشان را که در اقدام تروریستی رژیم جعلی و جنایت‌کار صهیونیستی به شهادت رسیدند را به امت اسلامی، آزادی‌خواهان جهان، جبهه عظیم مقاومت اسلامی و مردم مقاوم و صبور فلسطین به ویژه خانواده مکرم آن شهیدان والامقام تسلیت عرض می‌نماییم.
بی‌شک این جنایت تروریستی و ضدانسانی که ناشی از استیصال و شکست‌های پی‌درپی در مقابل دفاع قهرمانانهٔ جبهه مقاومت اسلامی با پشتوانهٔ مردم صبور و مقتدر فلسطین می‌باشد، زمینه‌ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌ رژیم جعلی اسراییل خواهد شد.
اینجانبان ضمن محکومیت این ترور بزدلانه تقاضای اشد برخورد مجامع بین المللی با عاملان این جنایت و انتقام سخت آزادیخواهان جهان از رژیم غاصب اسراییل هستیم. 

همچنین فرمانده سپاه بوکان نیز در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه در پیام خود آورده است:

و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه [در عالم برزخ] دارای حیات اند، ولی شما [کیفیت آن حیات را] درک نمی کنید. (سوره مبارکه بقره آیه شریفه ۱۵۴)
شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بار دیگر چهره تروریستی رژیم کودک کش اسرائیل  و نفاقِ مدعیانِ دروغینِ حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.
بی‌شک خون پاک این شهید والامقام، درخت تناور انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد نمود و آتش خشم مجاهدان راه حق را علیه مستکبران عالم و آزادی قدس شریف را شعله‌ورتر خواهد ساخت.
بی‌تردید امریکای جنایت کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاوان این جنایت و اقدام خباثت‌بار را که نشانه دیگری از شکست،عجز و ناتوانی آنان در مقابل عظمت جبهه مقاومت در منطقه است را خواهند داد.
اینجانب شهادت این مجاهد نستوه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت شریف ایران و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.
سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − سه =