• تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 0:10
  • کد خبر : 2565
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس سازمان آتش‌نشانی بوکان خبر داد:

مرگ دلخراش پزشکان بوکانی در حادثه رانندگی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از مرگ زن و شوهر پزشک بوکانی در تصادف رانندگی مسیر بوکان به سقز خبر داد.

  به گزارش خبرنگار سرویس حوادث بوکان‌هه‌وال؛ رسول معروفی در خصوص این سانحه دهشتناک عنوان کرد؛ حوالی ظهر سه‌شنبه به دنبال اعلام وقوع تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بوکان سقز و گیرکردن سرنشینان بلافاصله دو گروه مجهز از آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و سه این سازمان به محل اعزام شدند.
 
 وی در ادامه افزود: این حادثه برخورد شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶ با کامیون تریلی بود که متأسفانه در آن دو نفر سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند.
 
 معروفی افزود: آتش‌نشانان با برش بخش‌هایی از خودرو و همکاری گروه مجهزهای دیگر عملیاتی توانستند جنازه‌ها را بیرون کشیده و به سردخانه بیمارستان منتقل نمایند.
 
 گفته می‌شود دو سرنشین پژو که جان خود را ازدست‌داده هر دو پزشک دارای برد تخصصی بوکانی بوده که در راه عزیمت به مطب خود در شهر سنندج در پنج‌کیلومتری مسیر بوکان به سقز دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.
 
 در این حادثه متأسفانه دکتر سی‌ام‌اند نوبخت متخصص مغز اعصاب و دکتر تارا حبیبیان متخصص زنان و زایمان جان خود را از دست دادند.
 
 مسیر بوکان به سقز یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای عبور و مرور شمال غرب کشور است که متأسفانه هنوز به‌صورت تک باند مانده و مسئولان در راستای استانداردسازی آن به‌ویژه در حوزه استحفاظی بوکان اقدامی صورت ندادند.
 
 در این مسیر سالیانه صدها تصادف منجر به فوت جرج صورت می‌گیرد؛ ولی تاکنون هیچ مدیری در چرا و چگونگی عدم توجه به استانداردسازی آن اقدام نکرده است.
 
 هرچند با نگاهی گذرا به دیگر مسیرهای مواصلاتی شهرستان نیز همین مهم کاملاً به چشم می‌خورد و سالیانه ده‌ها کشته و صدها مجروح به علت عدم استاندارد بودن این مسیرها حاصل بی‌خیالی مدیران پشت صندلی نشین در استان است.

بی تردید مدیران شهرستانی به علت عدم در اختیار داشتن بودجه و دیگر امکانات زیر بنایی نمی توانند به تنهایی به استاندارد سازی راه های این شهرستان بپردازند و علنا این مهم باید از سطح استان و پایتخت پیگیری شود.
انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =