• تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 20:23
  • کد خبر : 1364
  • چاپ خبر
بوکان
اتمام حجت نماینده منتخب بوکان با مدیران؛

مدیران شهرستانی برای احیای بوکان شبانه روزی کار کنند

نماینده منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با انتشار پیامی با مدیران ادارات دولتی در بوکان اتمام حجت کرد همه آنها را برای احیای دوباره بوکان به تلاش شبانه روزی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ نماینده منتخب مردم بوکان در مجلس دوازدهم با انتشار پیامی با مدیران ادارات دولتی در بوکان اتمام حجت کرد.

با سلام و احترام؛ ضمن تبریک عید سعید فطر، به استحضار مى‌رساند همانطوریکه در ایام انتخابات اعلام شد بنده براى احیاى بوکان و تغییر رویکردها قدم در این راه سخت نهاده‌ام نه براى تغییر مدیران، لذا انتظار مى‌رود مدیران با رویکرد مردم‌مدارى و با انگیزه مضاعف، کارآمدى خود را در عمل به اثبات رسانند.

بنده خود نماینده مردم هستم و در هیچ اداره و محفلى، نماینده و سخنگویى ندارم و هیچ کس اجازه ندارد از طرف بنده براى مدیران سالم، کارآمد و مردم‌مدار خط و نشان کشیده و مدیران را تهدید به تغییر نماید. البته دوستان واقعی‌ام که مایه مباهات براى بنده هستند، هرگز وارد چنین جریاناتى نشده و نخواهند شد و همواره بنده را در جهت به حداکثر رساندن منافع مردم مورد راهنمایی قرار خواهند داد.

هر مدیری که همسو با حاکمیت، هماهنگ با فرماندار محترم و در جهت رضایت مردم، سالم و با نگاه برابر در جهت کاهش فاصله بین مردم و حاکمیت تلاش مؤثر داشته باشد جزو تیم کارى ما محسوب خواهد شد و از حمایت کامل بنده برخوردار خواهد بود.

احترام به مردم و خدمت صادقانه به آنان و عدم نگاه بالا به پایین به مردم خط قرمز ما در این دوره خواهد بود و انتظار مى‌رود مدیرانی که در این راستا حرکت مى‌کنند و اخلاق را به معناى واقعى و کامل آن رعایت مى‌نمایند، با اطمینان و اعتماد به‌نفس کامل، مسیر خدمت را تشدید و تقویت بخشند و مردم‌مدارى را در بوکان عزیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

به حکم اینکه بنده نماینده تمام مردم هستم، هر مدیرى که مردم را ولى نعمت خود نداند و پاسخگوى مطالبات به‌حق مردم نباشد، حتی اگر از نزدیکان انتخاباتى بنده بوده باشد، مورد حمایت بنده نخواهد بود و در مقابل، هر مدیرى که در این جهت حرکت مؤثر داشته باشد، هرچند از مخالفین انتخاباتى بنده بوده باشد، مورد حمایت کامل بنده خواهد بود.

نه بنده و نه هیچ کس حق ندارد منافع مردم را فداى منیّت‌هاى خود نماید و این دردى است که مدت‌ها این مردم هزینه آن را پرداخت نموده‌اند.

ما منادى آشتى و خدمت بى‌منّت به مردم هستیم و اگر براى خدا کار کنیم و خداوند را ناظر بر نیت، رفتار و کردار خود بدانیم، پیروزیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =