• تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 0:23
  • کد خبر : 2501
  • چاپ خبر
بوکان
همزمان با ۱۷ مردادماه؛

مدیران بوکانی روز خبرنگار را تبریک گفتند

همزمان با ۱۷ مرداد ماه مدیران و مسئولان بوکانی در پیام های مختلفی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ایی شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ هم‌زمان با ۱۷ مردادماه مسئولان و مدیران شهری در پیام‌های مختلفی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای این شهرستان تبریک گفتند.
 
 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه رسانه این شهرستان تبریک گفت.
 
 در متن این پیام آمده است؛
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
 خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، خبرنگاران به‌راستی تجسم امانت، مسئولیت، دلسوزی و انجام‌وظیفه‌اند، بی‌تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران عزیز، انعکاس مشکلات جامعه و در حقیقت صدای رسای مردم هستند و خاضعانه و بی‌ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد آگاهی‌بخشی و همدلی در جامعه را ایفا می‌کنند و در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران دفاع مقدس و در شرایط فعلی در کنار مردم بوده و هستند.
 
 هفدهم مرداد به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.
 
 اینجانب این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، و از خداوند متعال حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی خبرنگاران مسئلت دارم.
 
 محمد قسم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
 
 در متن این پیام آمده است:
 
 هر ساله در ۱۷ مرداد، فرصتی فراهم می‌شود تا از تلاش بی‌وقفهٔ خبرنگاران گران‌قدر که با عشق و تعهد به دنبال حقیقت‌اند، تجلیل شود.
 
 روز خبرنگار، روزی است که یادآوری می‌شود چه مسئولیت سنگینی بر دوش فعالان این عرصه نهاده شده است؛ مسئولیتی که در پرتو آن، حقایق هویدا شده، صدای بی‌صدایان شنیده شده و جامعه به سمت شفافیت و روشنگری پیش می‌رود.
 
 خبرنگاران، همواره در خط مقدم جبههٔ اطلاع‌رسانی جان‌فشانی می‌کنند و با شجاعت و از خودگذشتگی در مقابل چالش‌ها و خطرات این حرفه ایستادگی می‌نمایند تا مردم را از وقایع، حقایق و تحولات آگاه سازند.
 
در عصری که اطلاعات نادرست و شایعات به‌سرعت انتشار می‌یابد، نقش خبرنگاران به‌عنوان نگهبانان حقیقت دارای اهمیت مضاعف است.
 
 این روز را به‌تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و تمامی کسانی که در عرصهٔ رسانه و آگاهی‌بخشی فعالیت می‌کنند، تبریک عرض نموده و برای یکایک آنان سلامت، موفقیت و سرافرازی را از درگاه خداوند متعال، مسئلت می‌نمایم. امیدوارم بستر و شرایط فعالیت این قشر مهم از جامعه، روند مثبت و بهتری پیدا کند تا بتوانند بدون ترس و واهمه و به‌دور از فضای فشار و دخالت به رسالت مهم آگاهی‌بخشی مستقل و بی‌طرفانه خود عمل نموده و وظیفهٔ خطیر خود را با بهترین کیفیت به انجام رسانند.
 
 به امید روزی که آزادی بیان و امنیت شغلی برای همهٔ خبرنگاران در سراسر جهان محقق شود و بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر به اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و حرفه‌ای خود بپردازند.
 
با آرزوی بهترین‌ها برای همهٔ خبرنگاران دلسوز و فعالان حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی.
 
فرماندار شهرستان بوکان نیز در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
 
 ایشان ضمن ابراز خوشحالی در جهت دیدار نوشت امروز با اصحاب رسانه بیان کرد هفدهم مرداد به‌عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی، زحمات بی‌وقفه و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه تقدیر به عمل آید.
 
 وی تلاش خبرنگاران را زمینه‌ساز آگاهی، شفافیت، آرامش و تقویت اعتماد اجتماعی بیان کرد، از توجه و اهتمام ویژه این عزیزان در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خدمات دولت و نظام تشکر و قدردانی نمود.
 
 فرمانده انتظامی بوکان نیز با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:
 
 جهان امروز دنیای دانش ارتباطات و انتقال سریع و صریح پیام است که یکی از مولفه‌های چنین جهانی وجود رسانه‌های پویا و ایجاد بستر مناسب برای رشد رسانه در جامعه و فعالیت‌های تأثیرگذار صاحبان قلم است.
 
 خبرنگاران به‌عنوان فعالین عرصه اطلاع‌رسانی، نقش مؤثر و مفید و ماندگاری در جامعه و آگاه‌سازی و روشنگری افراد آن جامعه دارند که با تلفیق هنر و دانش خبرنگاری و بر اساس وجدان بیدار خود برای رشد و بالندگی میهن و خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند.
 
 امروز شاهد این واقعیت هستیم مدعیان قدرت، از ابزار نظامی و زور ناامید شده‌اند به جنگ رسانه‌ای روی آورده و سعی نموده‌اند افکار و اهداف مدنظر خود را جهت تغییر یا تسلیم در جوامع هدف القا نمایند که اصحاب رسانه رسالتی بزرگ در راستای خنثی نمودن اهداف شوم دشمنان و بدخواهان میهن برعهده دارند.
 
 اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به همه مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران عزیز شهرستان که همواره خالصانه در مسیر روشنگری و اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند تبریک عرض نموده و سلامتی و سرافرازی جامعه رسانه‌ای را از خداوند منان خواستارم.
 
 جدای از این مسئولان، رئیس شورای شهر، رئیس اداره زندان، مسئول دفتر نماینده مردم بوکان در مجلس شورای و شهردار بوکان نیز در پیام‌های جداگانه‌ای این روز دا به صاحبان قلم و اندیشه تبریک گفتند.
 
 انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =