• تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 8:34
  • کد خبر : 467
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس پلیس بوکان خبر داد؛

متلاشی شدن باند جعل مُهر و اسناد در بوکان

به گزارش خبرنگار حوزه پلیس بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان از کشف باندجعل انواع مُهر، سند و مدرک و دستگیری سه نفر در ابن شهرستان خبر داد. موسی بهاری گفت: در پی کشف و چند مورد سند و مُهر جعلی توسط پلیس، شناسایی و دستگیری عاملین جعل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بهاری

به گزارش خبرنگار حوزه پلیس بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان از کشف باندجعل انواع مُهر، سند و مدرک و دستگیری سه نفر در ابن شهرستان خبر داد.

موسی بهاری گفت: در پی کشف و چند مورد سند و مُهر جعلی توسط پلیس، شناسایی و دستگیری عاملین جعل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بهاری ادامه داد: مأموران با بررسی پرونده‌های مفتوحه و انجام تحقیقات ویژه توانستند شخصی را در ارتباط با جعل اسناد شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: با دستگیری متهم، دو نفر دیگر نیز به‌عنوان همدست وی شناسایی و دستگیر شدند که در محل مخفیگاه آنان مقادیر زیادی انواع مجوز و یا گواهینامه آموزشی و یا فعالیت، اسناد و مدارک دولتی و خصوصی، قولنامه معاملات اسناد ملکی و مهرهای دولتی و شرکت‌های بخش خصوص و مُهر و امضای افراد که همگی جعلی بودند کشف شد.

رئیس پلیس بوکان گفت: متهمان به‌صورت باندی و با اسناد و مدارک جعلی اقدام به سوءاستفاده از شهروندان می‌‌کردند که با دستگیری آنها و تکمیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

بهاری افزود: پلیس با تمام توان در راستای حفظ امنیت اجتماعی مردم در بوکان گام برمی‌دارد و در این حوزه هیچ‌گونه اغماضی با برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم نخواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =