• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 0:15
  • کد خبر : 1201
  • چاپ خبر
یادداشت
یادداشت؛

لزوم پاک‌سازی مراسمات نوروز در کردستان از عوامل تجزیه‌طلب

آذرخش کردستانی در یادداشتی به لزوم پاکسازی مراسمات نوروزی در مناطق کردنشین از عوامل تجزیه‌طلب پرداخته است

 یادداشت؛ در برخی از مراسمات نوروزی مناطق کردنشین عوامل گروهکی و تجزیه‌طلب نفوذ کرده و شروع به تاخت‌وتاز نموده و ارزش‌های اسلامی و ملی را لگدمال کردند.
 
 تصاویر زننده‌ای در کانال‌های تجزیه‌طلب در روزهای اخیر منتشر شده است که عناصر مزدور گروهک‌ها با ورود به مراسمات نوروزی دست به اقدامات زننده‌ای چون عرق‌خوری و آتش‌زدن حجاب و سردادن شعارهای تجزیه‌طلبانه و تمسخر ماه مبارک رمضان کردند و شادمانی جمعی مردم را مختل کرده و این جشن‌ها را برهم زدند.
 
 در یکی از این فیلم‌ها چند دختر که نماد و جامانه گروهک‌ها را حمل می‌کنند درحالی‌که سیاه‌مست هستند خود را نیمه‌برهنه کرده و اندام خصوصی‌شان را به جمعیت نشان می‌دهند.
 
 به نظر می‌رسد موساد و گروهک‌ها از طریق عوامل خود قصد دارند این تجمعات را به میدان مبارزه با اسلام تبدیل کنند. هیچ کرد باشرفی حتی اگر مخالف حکومت باشد حاضر به سرو مشروبات در ماه رمضان و برهنه شدن در انظار عمومی نیست.

 در دو سال اخیر در یک ابتکار قابل‌تقدیر ادارات دولتی و شوراهای اسلامی مجری برگزاری مراسمات نوروزی شده و این مراسمات را در کمال سلامت و نشاط برگزار کرده‌اند.
 
 گروهک‌های تجزیه‌طلب به‌سادگی این میدان را واگذار نخواهند کرد و حرکات هنجارشکنانه اخیر در راستای برهم‌زدن این معادلات بوده است.
 
 برای محافظت از مردم کردستان و تضمین سلامتی مراسمات سال‌های آینده نیاز است عواملی که امسال این فجایع را درست کردند نقره‌داغ شوند تا دیگر جرئت مانور دادن و توهین به مردم متدین کرد را نداشته باشند.
 
 کسانی که اقدام به برگزاری جشن‌هایی کرده‌اند که در آن به مقدسات دینی مردم توهین شده است باید پاسخگو باشند و نحوه نفوذ تجزیه‌طلب‌ها به این مراسمات روشن شود.
 
 تک‌تک افرادی که اقدام به عربده‌کشی و برهم‌زدن جشن‌ها و فحاشی به دین کرده‌اند باید شناسایی و ارتباط آنان با موساد و گروهک‌ها روشن شود.
 
 این تهدیدها را باید به فرصت تبدیل و زمینه ریشه‌کنی تشکیلات داخلی گروهک‌ها را فراهم نمود. گروهک‌ها با دست خود عوامل خود را به میدان و جلوی دوربین فرستاده‌اند. اکنون نوبت مردم و حافظان امنیت است که این غده‌های سرطانی را شناسایی و درمان کنند.
 
 اگر موساد و گروهک‌ها پی ببرند که این جشن‌ها به امان خدا رها شده و نظارتی در کار نیست در سال‌های آتی حوادث تلخ‌تری را شاهد خواهیم بود و حتی دست به تسلیح مزدوران و خشونت‌های مسلحانه خواهند زد.
 
 مردم کردستان حق دارند در یک فضای سالم مراسمات نوروز را برگزار کرده و لحظات خوبی در کنار هم سپری کنند.
 نیروی نظامی و امنیتی موظف است از مردم در مقابل اوباش و تروریست‌ها محافظت کنند.

انتهای خبر
 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =