• تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 0:25
  • کد خبر : 2905
  • چاپ خبر
بوکان
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان:

طوفان‌الاقصی در تاریخ ماندگار خواهد شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان با اشاره به ماندگار بودن عملیات طوفان‌القصی در تاریخ شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را علت این مهم دانست.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ هم‌زمان با سالگرد عملیات بزرگ طوفان الاقصی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملیات طوفان الاقصی تاریخ مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم منحوس صهیونیستی را وارد مرحله‌ای تازه‌ای کرد که بی شک به نابودی این رژیم ختم خواهد شد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جباری افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه و حاصل ۷۵ سال ظلم و ستم علیه ملت فلسطین بود.
 
 وی ادامه داد: این عملیات جدای از تأیید ناکارآمدی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و همهٔ حامیان آن قدرت ایمان و مقاومت را به جهانیان اثبات کرد.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان عنوان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه عطف مبارزه ملت ستم‌کشیده فلسطین در برابر رژیم جنایت‌کار صهیونیستی بود که بی‌تردید ثمرات آن در تاریخ ماندگار خواهد شد.
 
 وی با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۷۵ سال گذشته علیه ملت فلسطین و همچنین به‌شهادت‌رساندن بیش از ۳۵ هزار انسان بی‌گناه در غزه و لبنان طی سال گذشته تصریح کرد: رژیم صهیونیستی طی بیش از ۷۵ سال به‌صورت مداوم مردم بی‌دفاع را فلسطین را هدف حملات خود قرار داده، اما باوجود این جنایات، روحیه مقاومت همچنان پابرجا و قوی است.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جباری با اشاره به ثمرات طوفان الاقصی افزود: عملیات طوفان الاقصی توانست طی یک سال گذشته معادلات جهانی را تغییر دهد تا جایی که امروز بسیاری از ملت‌های جهان علیه این رژیم به پا خواسته و خواستار نابودی آن شدند.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان ادامه داد: ماهیت این رژیم امروز برای تمام ملت‌های جهان آشکار شده تا جای که دانشگاه‌ها و میادین بزرگ پایتخت‌های کشورهای حامی صهیونیسم هر روزه شاهد تظاهرات های گسترده علیه سردمداران و حامیان جنایت‌کار آنها است.
 
 جباری تصریح کرد: امروز که همه ملت‌های دنیا از غرب تا شرق جهان علیه رژیم صهیونیستی به پا خواستند نباید امت اسلام در مقابل جنایات رژیم منحوس صهیونی بی‌تفاوت باشد.
 
 این روحانی برجسته بوکانی تصریح کرد: برابر احادیث و روایات متعدد سکوت در برابر جنایات انجام‌گرفته توسط دشمنان اسلام علیه مسلمانان بازی در پازل دشمن است.
 
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان گفت: امروز بعد از گذشت یک سال از عملیات طوفان الاقصی شاهد جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و لبنان هستیم؛ اما باوجود این جنایات، روحیه مقاومت همچنان پابرجا و قوی است و بی‌تردید پیروزی با محور مقاومت خواهد بود.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جباری با اشاره به عملیات وعده صادق یک و دو نیز بیان کرد: دو عملیات وعده صادق و حملات موشکی دقیق و موفق جمهوری اسلامی ایران به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، بار دیگر لبخند را بر لب‌های همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت‌های رنج‌کشیده غزه و لبنان نشاند.
 
 وی عنوان کرد: بی‌تردید عملیات های وعده صادق در هر دو مرحله به جهانیان به‌ویژه حامیان رژیم صهیونیستی نشان داد که جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر از گذشته در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.
 
 
 وی در خصوص نمازجمعه نصر توسط ولی‌امر مسلمین جهان نیز بیان کرد: جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس رژیم صهیونیست بود.
 
 جباری خاطرنشان کرد: برپایی نماز باشکوه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب در روزهایی که دشمن به‌صورت مستقیم ما را تهدید به حمله نظامی کرده، نشان‌دهنده اقتدار و عزت و نظام اسلامی است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − چهار =