• تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 9:27
  • کد خبر : 576
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی:

صدور حکم محکومیت قطعی ۳ تن از شهرداران سابق بوکان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی بوکان هه‌وال؛ رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم قطعی ۳ تن از شهرداران سابق شهر بوکان خبر داد.    عتباتی با اعلام این خبر گفت: ۳ تن از شهرداران سابق شهرستان بوکان که از سال ۹۰ الی ۹۵ تصدی شهرداری بوکان را بر عهده داشته‌اند به اتهامات تضییع حقوق

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی بوکان هه‌وال؛ رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم قطعی ۳ تن از شهرداران سابق شهر بوکان خبر داد.
 
 عتباتی با اعلام این خبر گفت: ۳ تن از شهرداران سابق شهرستان بوکان که از سال ۹۰ الی ۹۵ تصدی شهرداری بوکان را بر عهده داشته‌اند به اتهامات تضییع حقوق دولتی و عدم اجرای صحیح قوانین مملکتی متصرف غیرقانونی در امور دولتی تحت تعقیب قرار گرفته و پس از سیر مراحل قانونی رسیدگی حکم قطعی آنها در محاکم تجدیدنظر استان صادر گردید.
 
 رئیس‌کل دادگستری استان افزود، این افراد به اتهامات مذکور به حبس و شلاق و جزای نقدی و جبران خسارت محکوم شده‌اند.
 
 عتباتی در پایان تأکید کرد اجازه تجاوز به حقوق بیت‌المال و اموال عمومی به هیچ‌کسی داده نخواهد شد و با مرتکبین چنین جرایمی با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد.
 
 احکام محکومیت شهرداران سابق بوکان مشخص شدند
 
 
با توجه بررسی‌های خبرنگار کانی پرس، ۳ نفر از شهرداران سابق بوکان بر اساس حکم قضایی به تحمل حبس، شلاق و جریمه مالی محکوم شدند.
 
 بر اساس احکام صادره، دو نفر از این شهرداران به ۷۴ ضربه شلاق که به جریمه نقدی به مبلغ ۹۵ میلیون تومان تبدیل شده است. همچنین این دو نفر به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و ۶ ماه حبس تعلیقی محکوم شده‌اند.
 
 در ضمن نفر سوم هم به ۷۴ ضربه شلاق که به جریمه ۹۵ میلیون تومان تبدیل شده است. همچنین وی به تحمل ۴ ماه حبس محکوم شده است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =