• تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 23:25
  • کد خبر : 579
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

شهادت سرباز مدافع امنیت در بوکان

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی بوکان هه‌وال؛ فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت منجر به شهادت یکی از هم‌رزمان انتظامی خبر داد.    سردار “جهان‌بخش” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی بوکان هه‌وال؛ فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت منجر به شهادت یکی از هم‌رزمان انتظامی خبر داد.
 
 سردار “جهان‌بخش” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای دستگیری یک شرور مخل نظم و امنیت عمومی عازم یکی از محله‌های شهر شده بودند که با متهم موردنظر درگیر شدند.
 
 وی افزود: طی این درگیری سرباز وظیفه “شاهین خسروی نیا” به‌شدت مجروح گردید و پس از اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی متأسفانه به دلیل جراحت شدید شامگاه یوم جاری به فیض شهادت نائل آمد.
 
 فرمانده انتظامی استان افزود: مجرم از محل فرار کرده که اقدامات پلیسی برای دستگیری وی ادامه دارد.
 
 سردار جهان‌بخش ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سر افزار انتظامی خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان وی تأکید کرد: با مخلان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان به‌شدت برخورد و مجرمان برابر قانون به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی ادامه داد: پلیس با تمام قدرت در راستای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی مردم گام بر می دارد و در این خصوص با بدون هیچگونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر
 
 

 
 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =