• تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 1:10
  • کد خبر : 1250
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده سپاه بوکان:

سال ۱۴۰۲ سال خلق حماسه ها در بوکان بود

فرمانده سپاه بوکان در دیدار خود با فرماندار سال ۱۴۰۲ را سال حضور بی‌نظیر مردم در رویدادهای همچون انتخابات، راهپیمایی‌ها و خلق حماسه های ماندگار دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده سپاه بوکان در ادامه دیدارهای نوروزی خود امروز چهارشنبه‌ با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان دیدار کرد.
 
 در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه بوکان و هیئت همراه با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار این شهر و تبریک سال جدید گفت: سال ۱۴۰۲ سال وحدت مدیران شهرستانی در راستای پیشرفت و آبادانی بود.
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: همه مسئولان شهرستانی باید در راستای حل مشکلات مردم با هم‌فکری، وحدت و جهادگونه پای‌کار باشیم.
 
 وی ادامه داد: مردم بوکان در سال گذشته و با حضور در راهپیمایی‌ها، مراسمات و انتخابات نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و حال نوبت ما است که با تلاش شبانه‌روزی برای رفع محرومیت‌ها گام برداریم.
 سعیدی تصریح کرد: مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند و باید همه مدیران برای آبادانی این شهر شبانه‌روزی پایه کار باشند.
 
 فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: ما هرچه داریم از این مردم است پس برای حل مشکلات آنان بایستی با تمام توان پای‌کار باشیم که ان‌شاءالله در سال جدید شاهد این مهم در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
 در این دیدار صمیمی که به مناسبت فرارسیدن سال نو برگزار شد، فرماندار بوکان نیز ضمن قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از وصایای شهدای عزیز و همراهی در برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای خدمت بهتر به مردم، بر همگرایی و هم‌افزایی برای تحقق شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.
 
 خشایار صنعتی ادامه داد: همگرایی و همراهی مردم با مدیران و مسئولان می‌تواند بسیاری از چالش‌های موجود را بدون هزینه آن‌چنانی حل کند که خوشبختانه ما در سطح شهرستان شاهد این وحدت به‌ویژه در سال گذشته بودیم.
 
 وی تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان در دولت سیزدهم موظف به تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم هستند و مسئولان کم‌کار در این دولت جای نداشته و نخواهند داشت.
 
 فرماندار بوکان خاطرنشان کرد: با همراهی و همراهی مدیران و مردم در سال جدید شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =