• تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 10:17
  • کد خبر : 752
  • چاپ خبر
بوکان
با آغاز دهه مبارک فجر؛

زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس بوکان نواخته شد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ هم‌زمان با دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس بوکان نواخته شد.    فرماندار بوکان در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شبانه‌روزی تمدن ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه فجر، پیروزی حق علیه باطل و پیروزی مردم

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ هم‌زمان با دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس بوکان نواخته شد.
 
 فرماندار بوکان در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شبانه‌روزی تمدن ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دهه فجر، پیروزی حق علیه باطل و پیروزی مردم بر طاغوت است و در این راه جان‌فشانی‌های بسیار زیادی انجام شده است.
 
 خشایار صنعتی گفت: امروز یادآور ایامی است که مردم به پا خاستند برای اینکه کشور خود را بسازند و تاکنون هم پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند.
 
 وی عنوان داشت: امروز جنگ اندیشه و قلم است و خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جهان‌شمولی تفکر انقلاب اسلامی در میان ملت‌های آزاداندیش جهان بودیم و هستیم.
 
 صنعتی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های شگرفی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و ورزشی در سطح جهانی هستیم.
 
 نماینده دولت سیزدهم در بوکان افزود: شهر بوکان تا قبل از انقلاب به علت کمبودها گمنام بود؛ ولی اکنون و به برکت این نظام مقدس هم اکنون به یکی از مهم‌ترین شعرهای منطقه در حوزه‌های مختلف تبدیل شده است.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: فرزندان بوکان امروز حائز بهترین مدارج علمی در سطح استان و حتی کشور هستند و هر ساله در کنکور در سطح کشور خوش می‌درخشند.
 
 خشایار صنعتی گفت: سطح برخورداری که امروز در بوکان وجود دارد در تاریخ سابقه نداشته و ان‌شاءالله این مهم همچنان ادامه خواهد داشت.
 
 وی عنوان کرد: وقتی ما در دورترین نقطه این شهرستان اینترنت فورجی و راه‌های استاندارد روستای داریم نشان از یک اراده قوی و مستحکم برای رفع محرومیت‌ها دارد.
 
 صنعتی افزود: ما شاهد آنیم که با چه اراده مصمم و استعدادهای نابی به مصاف تفکر غالبی رفتیم که بسیاری از دولت‌های، منطقه در استیلای آن قرار گرفتند.
 
 فرماندار بوکان عنوان کرد: مردمانی در این سرزمین حضور دارند که سر تعظیم در برابر ظلم و استکبار فرود نمی‌آورند و همین مهم سبب دشمنی آمریکا و دیگر ظالمان جهان با این ملت شده است.
 
 وی در افزود: در سال جاری بزرگ‌ترین رویداد ملی، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که فرصتی است تا فردی اصلح را تشخیص و انتخاب کنیم.
 
 در انتهای این آئین زنگ انقلاب در مدرسه تمدن به نیابت از ۴۳۰ مدرسه این شهرستان توسط فرمانده سپاه بوکان به صدا در آمد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − چهار =