• تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:10
  • کد خبر : 974
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

راه‌اندازی اولین سایت همراه اول ۵G در بوکان

 به گزارش خبرنگار علمی بوکان‌هه‌وال؛ خشایار صنعتی در حاشیه افتتاح این طرح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینترنت به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم و تأثیرگذار در بالندگی و رشد جامعه می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های دانشگاهی، علمی، اداری، سرمایه‌گذاری و صنعتی فراهم کند.  وی افزود: خوشبختانه با حمایت مقام عالی استان و

 به گزارش خبرنگار علمی بوکان‌هه‌وال؛ خشایار صنعتی در حاشیه افتتاح این طرح در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اینترنت به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم و تأثیرگذار در بالندگی و رشد جامعه می‌تواند بستری برای افزایش بهره‌وری در حوزه‌های دانشگاهی، علمی، اداری، سرمایه‌گذاری و صنعتی فراهم کند.

 وی افزود: خوشبختانه با حمایت مقام عالی استان و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از طریق ادارات کل امروز شاهد افتتاح اولین سایت اینترنت ۵G در شهرستان بوکان هستیم.
 
 مقام عالی شهرستان عنوان کرد: نیاز به سرعت‌های بالاتر در اتصال به اینترنت همواره یکی از نیازهای اساسی نخبگان بوکانی و سرمایه‌گذاران موفق شهرستان بوده است که بعد از ۴G (نسل چهارم) و ۴.۵G (نسل چهار و نیم) بالاترین و پرسرعت‌ترین تکنولوژی همراه در سطح کشور ۵G می‌باشد.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: با اقدامات معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه و همکاران اداره مخابرات شهرستان بوکان و ارتباط فیبر نوری برای سایت شهرک نساجی این سایت به تکنولوژی ۵G مجهز گردید در ضمن باتوجه‌به آمادگی شهرستان جهت نصب و راه‌اندازی سایت های ۵G بعدی در صورت تأمین تجهیزات تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۱۴۰۳ به تعداد سایت‌های ۵G بوکان به تعداد چهار سایت اضافه خواهد شد.
 
 وی با تأکید بر ضرورت توسعه اینترنت در بوکان گفت: در سالیان گذشته زیرساخت‌های این عرصه متناسب با نیازها نبوده و خوشبختانه این مهم در بوکان وارد فاز ارتقایی شده است
 
 صنعتی تشریح کرد: شتاب توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فضای مجازی با ارائه سرویس نسل پنجم به دلیل سرعت و امنیت بالا یکی از نکات مهمی است که در این پروژه اهمیت دارد و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده به‌خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

فرماندار بوکان عنوان کرد: طی دو سال گذشته اقدامات بسیاری در حوزه اینترنت روستایی نیز در سطح شهرستان صورت‌گرفته و هم اکنون دو روستای تبت و گل‌تپه به امکانات اینترنت پرسرعت ۴G متصل هستند که در سطح منطقه جز اولین‌ها هستند.
انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − هفت =