• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 0:11
  • کد خبر : 2828
  • چاپ خبر
پلیس
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

دستگیری مخلان آسایش عمومی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از شناسایی و دستگیری مخلات آسایش عمومی در بوکان طی چند عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری مخلان امنیت و آسایش مردم طی چند عملیات مختلف در سطح این شهر خبر داد.
 
 موسی بهاری در تشریح این خبر گفت: طی یک هفته گذشته و با رصدهای دقیق اطلاعاتی و همچنین همکاری مردمی چندین نفر از مخلان امنیت و آسایش مردم در بوکان دستگیر شدند.
 
 وی بیان کرد: روز یکشنبه هشتم مهرماه و له دنبال گزارش‌ها مردمی و همچنین رصدهای صورت‌گرفته دونفر از مخلان آسایش جامعه در ارتباط با نزاع و درگیری توسط پلیس آیت شهرستان دستگیر شدند.
 
 سرهنگ موسی بهاری عنوان کرد: در پی وصول خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در بوستان محمدیه و میدان فرمانداری، مأمورین با بررسی موضوع و شناسایی عوامل دخیل، موفق شدند دونفر در ارتباط با این نزاع‌ها دستگیر نمایند.
 
 رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده‌های مربوطه به مرجع قضایی معرفی شده‌اند افزود: پلیس برابر قانون و قاطعانه با کسانی که با رفتار خود موجب نگرانی شهروندان و برهم‌زدن آرامش جامعه شوند برخورد خواهد نمود.
 
 بهاری ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه هفته گذشته نیز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر نزاع و درگیری در محله کوی محمدیه، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع یک نفر را در صحنه با اعلام شکایت شهروندان به دلیل نزاع و درگیری و ضرب‌وجرح دستگیر نمودند.
 
 وی با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شده است تصریح کرد: بی‌تردید پلیس در کنار مردم و همراه مردم برای برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه تلاش می‌کند.
 
 موسی بهاری ادامه داد: در سطح شهر بوکان با تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامی جای برای جولان برهم‌زنندگان امنیت و آسایش مردم وجود ندارد.
 
 فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: برخورد با افرادی که به هر نوع بخواهند امنیت روانی و اجتماعی مردم را به هم بریزند پلیس بدون اغماضی و برابر قانون برخورد خواهد کرد
 
 وی تصریح کرد: همکاری و همیاری مردم در راستای امنیت و آرامش پایدار در جامعه با پلیس ضروری می‌باشد که خوشبختانه این مهم در سطح شهر بوکان به الگوی مثال‌زدنی تبدیل شده است.

  موسی بهاری افزود: با تلاش حافظان امنیت و همکاری شبانه‌روزی مردم شاهد کاهش آمارها در بسیاری از حوزه‌ها همچون، سرقت‌های خشن، نزاع، ناهنجاری‌های اجتماعی، خریدوفروش مواد مخدر در سطح شهرستان هستیم.
 
  سرهنگ بهاری تصریح کرد: بی‌تردید امنیت خط‌قرمز پلیس است و با برهم‌زنندگان این رکن مهم پیشرفت جامعه هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.
 
  رئیس پلیس بوکان عنوان کرد: خوشبختانه برابر تمام آمارها امنیت کامل اجتماعی با همکاری و همراهی مردم و دیگر نهادهای نظامی، امنیتی و دادستانی محترم برقرار است.
 
  سرهنگ موسی بهاری افزود: مردم و پلیس در کنار هم در راستای افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی گام برمی‌دارند.
 

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =