• تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 17:33
  • کد خبر : 638
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

دستگیری سارقان سیم مخابراتی در بوکان

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی بوکان هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما از شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق سیم مخابراتی در این شهرستان خبر داد.    سرهنگ موسی بهاری در تشریح این خبر و در مصاحبه با خبرگزاری پلیس گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل مخابراتی

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی بوکان هه‌وال؛ فرمانده انتظامی بوکان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما از شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق سیم مخابراتی در این شهرستان خبر داد.
 
 سرهنگ موسی بهاری در تشریح این خبر و در مصاحبه با خبرگزاری پلیس گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقین و کشف سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 بهاری افزود: مأمورین با انجام اقدامات و بررسی‌های تخصصی موفق شدند دو نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر نمایند که در تحقیقات انجام شده، سارقین به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت سیم مخابراتی اعتراف نمودند و دراین‌ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر گردید.
 
 رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شده‌اند تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.
موسی بهاری عنوان کرد: پلیس با تمام توان در راستای حفظ امنیت اجتماعی و روانی مردم گام برمی‌دارد و با برهم‌زنندگان آسایش مردم بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: امنیت روانی و اجتماعی بدون همکاری مردم دور از دسترس خواهد بود و خوشبختانه در بوکان شاهد همکاری تنگاتنگ آحاد جامعه با پلیس هستیم.
سرهنگ موسی بهاری تصریح کرد: سارقان، اراذل، مال‌خرها و برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم بداند که زیر چتر اطلاعاتی سبزپوشان در پلیس قرار دارند و کوچک‌ترین تحرک آنها با پاسخ جدی حافظان امنیت در این شهرستان روبه‌رو خواهند شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 20 =