• تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 7:45
  • کد خبر : 259
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس پلیس بوکان خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای طی دو عملیات مختلف در بوکان

به گزارش حوزه اجتماعی بوکان هه‌وال؛ سرهنگ موسی بهاری در خصوص جزئیات این دو خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از منازل به یک شیوه در سطح شهرستان بوکان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقین در دستور کار قرار گرفت. بهاری افزود: پس از بررسی‌های تخصصی شیوه سرقت و تحقیق از مال‌باختگان،

به گزارش حوزه اجتماعی بوکان هه‌وال؛ سرهنگ موسی بهاری در خصوص جزئیات این دو خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از منازل به یک شیوه در سطح شهرستان بوکان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقین در دستور کار قرار گرفت.

بهاری افزود: پس از بررسی‌های تخصصی شیوه سرقت و تحقیق از مال‌باختگان، یک نفر سارق در ارتباط سرقت از یکی از منازل شناسایی و دستگیر گردید.

وی ادامه داد: سارق که یک خانم جوان است به‌صورت متکدی جهت اخذ کمک مالی به درب منازل مراجعه و در فرصت‌های مناسب در چند مورد توانسته بود با ورود به منزل اقدام به سرقت نماید.

رئیس پلیس بوکان اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ده فقره سرقت از منازل اعتراف نمود و از وی حین شناسایی و سرقت از آخرین منزل، یک قطعه گردن‌بند طلا نیز کشف شد و متهم و یک نفر همدستش (خانم میان‌سال) به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

رئیس پلیس بوکان در ادامه از دستگیری سارق و کشف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ موسی بهاری گفت: باتوجه‌به وقوع سرقت‌های موتورسیکلت در سطح شهر، شناسایی و دستگیری مرتبطی در اولویت کاری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات ویژه پلیسی یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی، متهم را به همراه مال‌خر دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده به ارتکاب ۲۷ فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهر اعتراف نمود که تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارق و مال‌خر کشف گردید و متهمین به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

بهاری تصریح کرد: رها نمودن موتورسیکلت به‌صورت روشن، پارک در محل‌های خلوت، پارک موتور بدون تجهیزات ایمنی و حفاظتی از جمله فرصت‌هایی بود که سارق توانسته است اقدام به سرقت نماید و لذا شهروندان محترم در این زمینه حتماً هوشیاری لازم را داشته باشند

 

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هشت =