• تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 0:07
  • کد خبر : 991
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده انتظامی بوکان خبر داد:

دستگیری راننده متواری تصادف منجر به فوت در بوکان

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ شب گذشته در خیابان ۴۰ متری ساحلی و در جریان کورس گذاشتن چندین ماشین، یک دستگاه پژو با دو نفر عابر پیاده شدیداً برخورد نموده که زن و شوهر بودند.    متأسفانه زوجه حامله بوده که در دم و به علت شدت برخورد، جانش را از دست می‌دهد و

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان هه‌وال؛ شب گذشته در خیابان ۴۰ متری ساحلی و در جریان کورس گذاشتن چندین ماشین، یک دستگاه پژو با دو نفر عابر پیاده شدیداً برخورد نموده که زن و شوهر بودند.
 
 متأسفانه زوجه حامله بوده که در دم و به علت شدت برخورد، جانش را از دست می‌دهد و همسرش نیز به‌شدت مصدوم و خودروی موردنظر از محل متواری می‌شود.
 
 به دنبال این حادثه پلیس بوکان با بسیج امکانات خود و ظرف چندین ساعت با شناسایی خودروی موردنظر موفق به دستگیری راننده آن می‌شوند.
 
 در همین راستا فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری راننده متواری تصادف منجر به فوت بانوی بوکانی در شب گذشته خبر داد
 
 سرهنگ موسی بهاری گفت: در پی وقوع یک مورد تصادف خودرو با عابرین پیاده و منجر به فوت بانوی باردار بوکانی و مصدومیت همسرش در خیابان ساحلی و متواری شدن راننده، موضوع شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
 وی افزود: با بررسی موضوع، مأموران موفق شدند خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضایی راننده دستگیر و خودروی پژو ۴۰۵ توقیف و پرونده به همراه متهم به مرجع قضایی ارسال گردید.
 
 فرمانده انتظامی بوکان در ادامه ضمن تسلیت به خانواده داغدار بانوی بوکانی عنوان کرد: مستند به اخباری که مستمراً از طریق رسانه‌ها به عرض شهروندان عزیز رسیده است در طول سال جاری بیش از ۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو و بیش از ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت با عنوان تخلفات و جرایم رانندگی توقیف شده که بیشتر از ۷۰ درصد علت توقیف‌ها، تخلفات حادثه‌ساز، کورس های خیابانی و رانندگی خطرناک بوده است.
 
 بهاری تصریح کرد: شهروندان عزیز استحضار دارند که در نیمه اول آبان سال جاری ۲۴۷ دستگاه خودرو به علت‌هایی که دقیقاً مربوط به همین کورس ها و مسابقات خیابانی مرتبط است توقیف گردید.
 
 وی ادامه داد: پلیس طی سه سال اخیر پیشنهاد ساخت پیست موتورسواری و ماشین‌سواری را مطرح نموده تا جوانانی که به کورس و مسابقه و حرکات نمایشی دارند در فضایی امن و بدون آسیب اقدام نمایند.
 
 رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: خانواده‌های عزیز باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود اعمال نمایند و از واگذاری خودرو و موتور به فرزندان نوجوان خودداری و حتی به فرزندان جوانشان (فاقد گواهینامه و یا دارای گواهینامه) اجازه کورس و مسابقه و حرکات حادثه‌ساز ندهند.
 
 سرهنگ بهاری در خصوص پیشنهادها مردمی برای ساخت و نصب سرعت‌گیر گفت: نصب علائم بازدارنده مانند سرعت‌گیر در چهارچوب مصوبات شورای شدآمد بوده و از طرفی اگر هدف پیشگیری از چنین حوادثی باشد باید در فواصل کوتاه و درکل مسیر بلوار ساحلی و جاده سد نصب شود که مغایر با مهندسی شدآمد شهری بوده و انهم به نوبه خود باعث اخلال در عبور مرور و ایجاد مشکل برای سایر شهروندان می‌شود.
 
 وی عنوان کرد: قطعاً در چهارچوب شورای ترافیک و بر اساس خواست عموم مردم عزیز برنامه‌هایی جهت پیشگیری از چنین حوادثی تصویب و به استحضار شهروندان خواهد رسید

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =