• تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 14:44
  • کد خبر : 2036
  • چاپ خبر
بوکان
دادستان بوکان خبر داد:

   درگیری منجر به قتل اراذل در بوکان

دادستان بوکان از وقوع درگیری دو گروه از اراذل و اوباش در حوزه استحفاظی بوکان با سه کشته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ساعتی پیش و به دنبال درگیری چندین تن از اراذل‌واوباش شهر بوکان در محدوده میدان شهرک فرهنگیان و کشته‌شدن سه نفر از آنان دادستان بوکان با تأیید این خبر به خبرنگار ما گفت: صبح امروز یکشنبه، ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ در حوزه قضایی بوکان چندین نفر با هم درگیر شده‌اند و یکی از طرفین مقابل مبادرت به تیراندازی با سلاح گرم کرده است.
 
 علی زاهد افزود: به دنبال این تیراندازی سه نفر از آنان کشته شده‌اند.
 
 دادستان بوکان اظهار داشت: عوامل درگیری شناسایی شده‌اند و این افراد در حال حاضر متواری هستند که با تحقیقات فنی و تخصصی ان‌شاءالله به‌زودی دستگیر خواهند شد.
 
 در همین خصوص فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز گفت: در پی نزاع بین پنج نفر از اراذل‌واوباش در بوکان، سه نفر بر اثر اصابت ساچمه مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند، اما به علت شدت جراحات هر سه نفر جان باختند.
 
 سردار رحیم جهان‌بخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری بین پنج نفر از اراذل‌واوباش سطح یک در حوالی فلکه فرهنگیان شهرستان بوکان به علت اختلافات قبلی، سه نفر از افراد درگیر به علت اصابت ساچمه مجروح شدند.
 
 وی تصریح کرد: پس از درگیری مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند، اما به علت شدت جراحات وارده و عدم اثربخشی معالجات، هر سه نفر جان خود را از دست دادند.
 
 فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، با صدور ابلاغ ویژه به واحدهای عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، دستور رسیدگی فوری به علل و عوامل این نزاع و دستگیری قاتلان متواری را صادر کرد.
 
 وی تصریح کرد: به دنبال این حادثه تلخ، نیروهای انتظامی با همکاری مردم محلی به‌سرعت اقدام به شناسایی و تعقیب متهمان کرده‌اند.
 
 جهان‌بخش از مردم خواست تا هرگونه اطلاعاتی که می‌تواند به دستگیری سریع‌تر متهمان کمک کند را به پلیس اطلاع دهند.
 
 وی همچنین به اهمیت همکاری جامعه با نیروهای امنیتی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده تأکید کرد و گفت: پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد که چنین اقدامات مجرمانه‌ای امنیت و آرامش عمومی را مختل کند.
 
 وی با بیان اینکه امنیت خط‌قرمز ما است و بر تعهد نیروی انتظامی به حفظ و ارتقای امنیت عمومی تأکید کرد و افزود: در مواجهه با هر گونه تهدیدی که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد، بدون هیچ‌گونه مماشات و با قاطعیت کامل برخورد خواهیم کرد.
 
 جهان‌بخش در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای انتظامی و همکاری‌های مردمی قدردانی کرد و گفت: پلیس همواره در کنار مردم است و با تمام توان خود برای ایجاد فضایی امن و آرام تلاش خواهد کرد و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد که امنیت و آسایش مردم بازیچه دست عده‌ای قانون‌شکن قرار گیرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =