• تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 16:38
  • کد خبر : 461
  • چاپ خبر
بوکان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان؛

دانشجو باید پیشتاز نقش آفرینی در جامعه باشد

هم‌زمان با روز دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در گفتگو با خبرنگار بوکان‌هه‌وال دانشجو را یکی از تأثیرگذارترین قشرهای یک جامعه پویا و رو به پیشرفت دانست و گفت: بی‌تردید دانشجویان تأثیر بسیار مهمی در تحولات مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند. دکتر محمد نادری افزود: با نگاهی به تحولات مختلف در ایران

هم‌زمان با روز دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در گفتگو با خبرنگار بوکان‌هه‌وال دانشجو را یکی از تأثیرگذارترین قشرهای یک جامعه پویا و رو به پیشرفت دانست و گفت: بی‌تردید دانشجویان تأثیر بسیار مهمی در تحولات مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارند.

دکتر محمد نادری افزود: با نگاهی به تحولات مختلف در ایران طی یک صدسال گذشته می‌توان به‌روشنی نقش دانشجویان را دید که مهم‌ترین آن تحول‌خواهی در دوران رژیم ستم‌شاهی و مبارزه با آن در راستای استکبارستیزی بود.

وی نقش‌آفرینی دانشجویان در مسائل مهم جامعه را یکی از رسالت‌های اصلی دانشجویان دانست و عنوان کرد: دانشگاه و دانشجو باید پیش‌گام تحولات در جامعه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تصریح کرد: دانشجو باید با علم به آینده و بر اساس معیارهای قانونی در جامعه نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی جنبش‌های دانشجویی در تاریخ ۱۰۰ساله اخیر کشور ادامه داد: تحولات اجتماعی جامعه ایران طی یک قرن گذشته همیشه شاهد حضور دانشجویان از تلاش برای ملی‌شدن صنعت نفت، مبارزه با استکبار و ورود نیکسون به دانشگاه تهران تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و بعد از آن نقش‌آفرینی در همه عرصه‌های پیشرفت کشور بعد انقلاب بوده است.

محمد نادری گفت: اکنون نیز دانشجویان افسران خط مقدم پیشرفت کشور هستند و باید با نقش‌آفرینی خود در جبهه‌های مختلف ایران را به قدرت اول علمی منطقه تبدیل نمایند.

وی افزود: جدای از مسائل علمی دانشجویان به‌واسطه ارتباط ویژه با بطن مردم باید پیش‌گام تحولات آینده‌ساز در کشور باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان عنوان کرد: دانشجو باید پیشتاز و پرچم‌دار تحول و پیشرفت برای جامعه باشد؛ زیرا با نهادینه‌شدن این مهم بی‌تردید شاهد کاهش مشکلات در سطح کشور خواهیم بود.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =