• تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 0:06
  • کد خبر : 635
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان؛

خیرین بوکانی از جایگاه ویژه‌ای در منطقه برخوردار اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار بوکان روز چهارشنبه با جمعی از مؤسسات خیریه و خیرین این شهرستان دیدار کرد.    خشایار صنعتی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیرین شهرستان بوکان از جایگاه برجسته و ویژه‌ای در منطقه برخوردار هستند .    وی افزود: این امر علاوه بر ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی گسترده

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ فرماندار بوکان روز چهارشنبه با جمعی از مؤسسات خیریه و خیرین این شهرستان دیدار کرد.
 
 خشایار صنعتی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیرین شهرستان بوکان از جایگاه برجسته و ویژه‌ای در منطقه برخوردار هستند .
 
 وی افزود: این امر علاوه بر ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی گسترده موجب سرافرازی و مباهات بوده و فرصتی ارزشمند برای کارگزاران، شهروندان و فعالان اجتماعی در مسیر تصمیم‌سازی و ارتباط با لایه‌های اجتماعی است.
 
 صنعتی عنوان کرد: در حال حاضر جهان با اینکه به‌سوی ارتباطات قدم برداشته، اما فعالیت‌های نوین در عرصه اجتماعی فرصتی مغتنم برای ارائه الگوهای فرهنگ مستحکم بومی و مقابله با آسیب‌ها و تبعات متأثر از این شرایط جدید است
 
فرماندار بوکان تصریح کرد: قطعاً در این اثنا انجام‌دادن فعالیت‌های خیرخواهانه باید هوشمندانه و در جهت انسان‌سازی و پرهیز از ایجاد قالب نیازمندپروری باشد.
 
 خشایار صنعتی افزود: با این اقدامات علاوه بر کارآفرینی، امکان بروز استعدادها و خلق ایده‌ها را در جامعه فراهم خواهیم آورد.
 
 فرماندار بوکان در ادامه تشریح کرد: در شهرستان بوکان برای انجام‌دادن فعالیت‌های خیرخواهانه فضاهای بسیاری فراهم است.
 
وی عنوان کرد: جامعه مددجویان صرفاً محدود به افراد نیازمند کمک‌های معیشتی نیست، بلکه اکنون به‌عنوان بازوهای توانمند دولت لازم است که در حوزه کانون خانواده و پیشگیری از آسیب‌ها نیز فعالیت نمایند.
 
صنعتی افزود: خیرین سخاوتمندی در سطح شهرستان هستند که باید از ظرفیت این عزیزان نیز به نحو احسن بهره‌مند شد و دستگاه‌های دولتی نیز باید در راستای فعالیت‌های خیرخواهانه این انجمن‌ها و خیرین به‌عنوان سرمایه‌های فاخر اجتماعی نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =