• تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 0:17
  • کد خبر : 2464
  • چاپ خبر
بوکان
امام جمعه بوکان:

خونخواهی شهید هنیه خواسته امت اسلام است

امام جمعه بوکان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه خونخواهی وی را خواسته تمام امت‌های اسلام و ملت‌های آزاد‌اندیش جهان دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ ماموستا ملا عباس احمدی در گفتگوی خود با خبرنگار ما ضمن محکومیت شدید حادثه تروریستی تهران و شهادت اسماعیل هنیه گفت: بی‌شک اسماعیل هنیه یکی از مردان بزرگ جهان اسلام و محور مقاومت بود که تمام زندگی خود را در راستای دین مبین اسلام سپری کرد.
 
 وی ادامه داد: بزدلی و سفاکی صهیونیستی اکنون برای تمام ملت‌های جهان مشخص شده است، رژیمی که با پشتوانه آمریکا جنایت‌کار به هیچ‌یک از قواعد انسانی و بین‌المللی پایبند نیست.
 
 امام‌جمعه بوکان بیان کرد؛ خودخواهی این مرد بزرگ جهان اسلام خواسته تمام ملت ایران و آزاداندیشان جهان است و ابن مهم باید چنان باصلابت و پرقدرت انجام گیرد که دیگر این رژیم کودک کش هیچگاه جرئت چنین کاری پیدا نکند.
 
 ماموستا احمدی بیان کرد: ایرانیان در طول تاریخ به مهمان‌نوازی معروف بوده‌اند، حال رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگ محاسباتی شد و مهمان ملت ایران را ناجوانمردانه ترور کرد، و این مهم بی‌تردید با پاسخ قاطع حافظان امنیت این سرزمین روبه‌رو خواهد شد.
 
 این روحانی برجسته اهل‌سنت تصریح کرد: متأسفانه سکوت رهبران بعضی از کشورهای اسلامی و گاها همراهی با صهیونیسم سبب گسترش جنایت‌های این رژیم شله است.
 
 وی عنوان کرد: امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد، تا بتواند ریشه رژیم صهیونیستی را از منطقه برچیند.
 
 امام‌جمعه بوکان افزود: وحدت امت‌های اسلامی می‌تواند تغییرات گسترده‌ای در منطقه ایجاد کند که یکی از آنان آزادی قدس شریف خواهد بود.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی که دستش تنها ظرف ۹ ماه گذشته به خون بیش از ۴۰ هزار زن و کودک و مرد بی‌گناه آلوده شده به پایان عمر ننگین خود نزدیک شده است و ان‌شاءالله امت‌های اسلامی در آینده نزدیک شاهد این رویداد بزرگ خواهند بود.
 
 وی تصریح کرد: ترور فرماندهان و رهبران مقاومت هیچگاه نمی‌تواند و نتوانسته خلعی در اراده این محور برای آزادی قدس شریف ایجاد کند و بی‌تردید باز هم نخواهد توانست و به‌زودی فلسطین به صاحبان راستین خود برخواهد گشت.
 
 امام‌جمعه بوکان افزود: شهید اسماعیل هنیه در راه آزادی قدس شریف بسیاری از اعضای خانواده خود را شهید دید آنا لحظه‌ای از مبارزه بر ضد رژیم صهیونیستی دست بر نداشت و در نهایت خود نیز در این راه پر افتخار به درجه رفیع شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تمام امت‌های اسلامی و آزاداندیشان جهان منتظر پاسخ و خونخواهی محور مقاومت از رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی هستند و انشالله و به یاری خداوند منان شاهد نابودی آن و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 9 =