• تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1403 - 1:01
  • کد خبر : 1976
  • چاپ خبر
بوکان
فرماندار بوکان:

خدمت به مردم در راس اولویت‌ها است

فرماندار بوکان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان خدمت به مردم توسط مدیران را در راس همه اولویت‌ها داست.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان بوکان روز یکشنبه و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.
 
 در این جلسه فرماندار بوکان در سخنانی ضمن تبریک تأیید اعتبارنامه نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به‌عنوان یک شهروند همچون دیگر شهروندان این شهرستان انتظاراتی از نماینده مردم در مجلس داریم که در آینده به استحضار خواهیم رساند.
 
 خشایار صنعتی افزود: اولویت‌های شهرستان بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته از اول حضور بنده در این شهرستان را که در کمینه‌های مختلف انجام‌گرفته بار دیگر با هم مرور خواهیم کرد و بر اساس این داده‌ها در راستای تحقق شعار سال و همچنین سیاست‌های دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم حرکت خواهیم کرد.
 
 وی ادامه داد: در سال جاری بزنگاه‌های مهمی را ملت ایران طی کرد که نشان‌دهنده وضعیت حساس و تاریخی ما در آستانه انتخابات دیگری است.
 
 صنعتی عنوان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم شعار سال بود که توسط مقام معظم رهبری تعیین و تبیین شد و نقشه راه مدیران و کارگزاران جمهوری اسلامی را ترسیم کرد.
 
 فرماندار بوکان ادامه دارد: در سحرگاه ۲۶ فروردین‌ماه بزنگاه دیگری در تاریخ پرافتخار ملت ایران رقم خورد و آن هم عملیات وعده صادق بود که توسط نیروهای سپاه و ارتش ما علیه رژیم صهیونیستی انجام گرفت و کارنامه درخشانی از اقتدار کشور در تاریخ این سرزمین به وقوع پیوست.
 
 وی تصریح کرد: یکی دیگر از بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در راه خدمت به مردم بود و یقیناً با این اتفاق شاخص خدمت‌رسانی یک تعریف شفافی پیدا خواهد کرد.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید آسودگی رو کنار بگذارند و در راستای خدمت به مردم سر از پا نشناسند.
 
 وی افزود: مدیر نظام جمهوری اسلامی باید از تمام امکانات و داده‌های خود در راستای خدمت به مردم و رفع چالش‌های آنان گام بردارد.
 
 صنعتی تصریح کرد: بی‌تردید در شرایط فعلی قادر نیستیم جواب تمام مطالبات را بدهیم؛ اما باید درجه اقناع‌سازی و تکریم مردم در اولویت باشد.
 
 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان عنوان کرد: ما در ارزیابی‌ها خود مدیرانی که خلاف این را انجام می‌دهد به چالش خواهیم کشاند.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: شهادت رئیس‌جمهور و کاروان هیئت همراه حاوی گزاره‌ها و فاکتورهای خاصی است که مهم‌ترین آن رویکرد همراه با آرامش و متانت رهبر انقلاب بود که سکان مدیریت و بطن جامعه را از تلاطم دور کرد.
 
 صنعتی بیان کرد: توکل و آرامش می‌تواند دست‌مایه پیروزی‌ها و ابتکار عمل‌های مهمی در همه حوزه‌ها بخصوص پیشبرد راهبرد داشته باشد.
 
 فرماندار بوکان عنوان کرد: ما اکنون در بزنگاه پیشبرد انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم که بیشترین بار آن بر دوش همکاران در وزارت کشور است، لذا تمام بدنه دولت مکلف به همکاری با مجریان انتخابات می‌باشد.
 
 وی تصریح کرد: بر اساس چهارچوب‌های انتخابات گذشته ما نقشه راه را داریم و برنامه‌ها را در راستای مشارکت حداکثری پیش خواهیم برد.
 
 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان اشاره کرد و گفت: ما از همه ادارات و ارگان‌های حاضر در خواستیم افق برنامه‌های خود را در اختیار ما قرار دهند و یک تقویم زمان‌بندی برای پیشبرد برنامه‌ها ارائه کنند.
 
خشایار صنعتی افزود: مبنای ارزیابی ما از ادارات شهرستان و تصمیم‌گیری در موضوع بدنه مدیریتی آنان برنامه‌ها، افق و زمان‌بندی اجرای آن خواهد بود.
 
 این مسئول عالی‌رتبه دولتی در شهرستان بوکان ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم شهرستان مسئله محرومیت‌زدایی در حوزه آب‌رسانی به سطح شهر و روستاهای دارای تنش بوده که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت‌گرفته است.
 
 صنعتی تصریح کرد: با شناسایی کانون‌های بحران در حوزه آب توانستیم اقدامات بسیار خوبی در راستای آب‌رسانی به روستاهای ناچیز، شیخلر، یئنگیجه، اوچ‌تپه و کهریزه محمودآباد صورت‌گرفته و تست‌های نهایی آن با موفقیت انجام‌گرفته و در چند هفته آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم و تاریخی خواهیم بود.
 
 فرماندار بوکان بیان کرد: جهاد گازرسانی یکی از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی در سطح شهرستان بود که خوشبختانه در یکی دو سال گذشته شاهد پیشرفت‌های شگرفی در این حوزه و همچنین مخابرات بودیم و امیدواریم در سال جاری در کمربند سبز گازرسانی قرار بگیریم، هرچند ایم موضوع مستلزم تلاش و پشتکار عملیاتی مناطق صعب‌العبور می‌باشد.
 
 نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان افزود: پروژه کنارگذر شهرستانی خواست جمعی و عمومی همشهریان و همه شهرهای عبوری از بوکان است که امید است با همراهی همه ترجمان‌ها شاهد بهره‌برداری یک باند این پروژه باشیم.
 
 خشایار صنعتی اجرای تقاطع‌های کنارگذر و راه‌های روستای را از دیگر اولویت‌های کارگروه برنامه‌ریزی
 
 و مدیریت شهرستان دانست و گفت: پروژه راه‌های روستای و بازگشایی محور سردشت به بوکان از مطالبات مردمی بوده که امید است در سال جاری شاهد پیشرفت این پروژه‌ها باشیم.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 6 =