• تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 1:01
  • کد خبر : 1179
  • چاپ خبر
شهید
فرماندار بوکان:

خانواده شهدا نور و هدایتگر جامعه هستند

فرماندار بوکان در جلسه گرامی داشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید خانواده شهدا را نور و هدایتگر جامعه دانست و تکریم آنان را
مهمترین وظایف دستگاهای متولی برشمرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، در مراسمی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، جانشینان فرماندهی سپاه انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و دیگر مدیران شهرستانی از فرزندان و خانواده شهدای شهیده شهرستان تجلیل به عمل آمد.
 
 فرماندار بوکان در این دیدار با تبریک فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا سرمایه‌های بیکران الهی هستند و خدمتگزاران شهدا برای آخرت خود اجر معنوی ذخیره می‌کنند.
 
 خشایار صنعتی با اشاره به اینکه شهدای ما در راه دفاع از ارزش‌ها رفتند و به شهادت رسیدند و ما باید راه آنان را ادامه دهیم افزود: شهدای عزیز ما مانند شمعی سوختند تا ما نسوزیم آنها رفتند تا ما بمانیم و راه آنان را ادامه دهیم.
 
 وی افزود: خانواده شهدا مایه خیروبرکت جامعه هستند و همه مسئولین افتخار می‌کنند که در خدمت این خانواده‌های ایثارگر باشند.
 
 فرماندار بوکان با بیان اینکه شهیدان با انتخاب مسیر شهادت، بهترین راه را انتخاب کرده‌اند گفت: شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و همچنین نظاره گر اعمال و رفتار ما در زمین هستند.
 
عالی‌ترین مقام اجرائی شهرستان بوکان ادامه داد: شهدا از بالاترین جایگاه در نزد خداوند برخوردار هستند و همین مهم نشان از مقام شهید در دین اسلام است.
 وی عنوان کرد: لازم است همه مدیران و دستگاهی تحت امر آنان در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا گام بردارند؛ زیرا مجاهدت آنان کمتر از عمل شهدا نبوده است.
 
 صنعتی تصریح کرد: خانواده شهدا عزیزترین هلی خود را در راستای حفظ اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند و اکنون این وظیفه ما است که خادم و خدمتگزار آنان باشیم.
 
 وی گفت: اگر امروز در کشورهای عربی قدرت سرنیزه برداشته شود قلبشان برای انقلاب ایران می‌تپد به‌خاطر ایستادگی و مقاومت ملت ما و همچنین ترویج فرهنگ ناب شهادت بوده است.
 
 فرماندار بوکان ادامه داد: خانواده شهدا نور جامعه هستند و همه ما وظیفه شرعی و قانونی داریم که پشت آنان در راستای حفظ انقلاب حرکت کنیم.
 
 خشایار صنعتی بیان کرد: بوکان با تقدیم ۳۷۶ شهید، اولین شهید اهل‌سنت مدافع حرم، ۱۳ شهیده زن، چهار شهید دانش‌آموز و شهدای امنیت نشان داده است که پاسدار اسلام و انقلاب می‌باشد.
 
 بالاترین مسئول اجرایی شهرستان در دولت سیزدهم تصریح کرد: مردم بوکان همیشه حامی انقلاب بوده و خواهند بود و دشمنان این سرزمین هیچگاه نخواهند توانست این پیوند مبارک را از هم باز کنند.
 
 خشایار صنعتی افزود: مدیران وظیفه تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را باید در اولویت تمام کارهای شبانه‌روزی خود قرار دهند
 
 در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی بنیاد شهید از فرزندان و خانواده‌های شهدای شهیده شهرستان تجلیل شد.
 
 شهرستان بوکان ۳۷۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد نام ۱۳ شهیده زن دیده می‌شود.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =