• تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 13:29
  • کد خبر : 591
  • چاپ خبر
بوکان
امام جمعه بوکان:

حمله تروریستی کرمان در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه است

امام‌جمعه بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر که با حضور کثیری از نمازگزاران در مسجد جامع برگزار شد با اشاره با حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه دردناک تروریستی در شهر کرمان که طی آن صدها نفر از انسان‌های بی‌گناه به درجه رفیع شهادت نائل شدند بی‌تردید محکوم است.    ماموستا ملا عباس احمدی افزود: اسلام

امام‌جمعه بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر که با حضور کثیری از نمازگزاران در مسجد جامع برگزار شد با اشاره با حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه دردناک تروریستی در شهر کرمان که طی آن صدها نفر از انسان‌های بی‌گناه به درجه رفیع شهادت نائل شدند بی‌تردید محکوم است.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی افزود: اسلام حقیقی با هر نوع کشتن و جنایتی مخالف است و کسانی که با نام دین و در راستای بدنامی دین مبین اسلام چنین اقدامات شنیعی انجام می‌دهند ساخته‌وپرداخته استکبار هستند.
 وی ادامه داد: دشمنان دین مبین اسلام که دین صلح و مهربانی است به هر ترفندی دست می‌زنند تا بتوانند چهره‌ای خشن و جنگ‌طلبانه از آن بسازند و به همین دلیل با ایجاد گروه‌های تکفیری این مهم را دنبال کرده و می‌کنند.
 
 ماموستا احمدی عنوان کرد: این گروه‌ها با نام اسلام جنایات بیشماری را مرتکب شده‌اند که آخرین مورد آن نیز را ما در کرمان شاهد بودیم که طی آن ۸۳ نفر از زنان، کودکان و مردان بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.
 
 امام‌جمعه بوکان تصریح کرد: این نوع جنایات بی‌تردید محکوم است و باید عاملان آن در هر جای که باشند تاوانش را پرداخت کنند.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی حمله تروریستی کرمان را در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه دانست و گفت: طی چند ماه گذشته همه شاهد کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان غزه توسط دشمنان بشریت بودیم و همین مهم را نیز در کرمان مشاهده کردیم.
 
 امام‌جمعه بوکان در ادامه عنوان کرد: بی شک ظالمان جهان از بین خواهند رفت و این دین مبین اسلام است که بر جهان گسترانده خواهد شد

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 11 =