• تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 14:00
  • کد خبر : 2002
  • چاپ خبر
نماز
امام جمعه بوکان:

حل مشکلات مردم در اولویت مسئولان باشد

امام جمعه بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان با اشاره به چالش‌های اقتصادی جامعه از مسئولان خواست اولویت خود را به حل مشکلات مردم اختصاص دهند.

ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که با حضور جمع کثیری از نمازگزاران برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: رهنمودهای و سخنان معظم له در طول ۳۵ سال گذشته همیشه رهنما و هدایتگر برای ملت ایران و تمام مستضعفان جهان بوده است.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدیران و مسئولان باید ادامه‌دهنده راه و روش شهید جمهور باشند که در راستای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناخت.
 
 ماموستا احمدی افزود: مدیران شهرستانی از طعنه‌ها و نقدها ترسی نداشته باشند، زیرا اگر هدف آنها خدمت صادقانه به مردم در راستای حل مشکلات باشد بی‌تردید نزد خداوند و همشهریان سرفراز خواهند بود.
 
 امام‌جمعه بوکان تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید شبانه‌روزی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند و بدون توقف و با همراهی و هماهنگی مجموعه ادارات در راستای توسعه و پیشرفت حرکت کنند.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی با اشاره به تشییع باشکوه شهید جمهور گفت: هرکس در راستای خدمت به مردم گام بردارند در میان جمهور عزیز خواهند بود کمااینکه همه این مهم را در تشییع شهدای خدمت به چشم دیدیم.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری عنوان کرد: تعیین سرنوشت کشور و جامعه به تک‌تک رأی‌های ما گره خرده است، پس باید همه پای صندوق‌های رأی حاضر و فردی را انتخاب کنیم که حامی رفع مشکلات مردم باشد.
 
 ماموستا احمدی افزود: ملاک یک انتخاب خوب سنجه‌های مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات است که می‌تواند چراغ راه همه ما در مشارکت حداکثری هشتم تیر باشد.
 
 این ما ماموستای برجسته اهل‌سنت در بوکان ادامه داد: با یک انتخاب خود و آگاهانه می‌توانیم بسیاری از مشکلات جامعه و کشور را حل کنیم، پس‌نیاز است همه در یک صف واحد برای دفع چالش‌های کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.
 
 امام‌جمعه بوکان بیان کرد: مدیران و مسئولان شهرستانی نیز باید تمام مقدمات یک انتخابات پرشور را فراهم کنند کمااینکه خوشبختانه این مهم را طی سالیان گذشته در این شهر به‌خوبی دیده‌ایم.
 
 ماموستا ملا عباس احمدی در بخش پایانی خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به همایش بزرک حج عنوان کرد: اتحاد و همبستگی امت اسلام را بار دیگر در سرزمین وحی به‌خوبی نظاره‌گر هستیم.
 
 این ماموستای اهل‌سنت افزود: میلیون‌ها انسان از اقصی‌نقاط جهان خود را به صحرای عرفات و مسجد و نبی رسانده‌اند تا بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را که یکی از مهم‌ترین دلایل حج است به جهانیان نشان دهند.
 
 وی تصریح کرد: درحالی‌که بسیاری از دول عربی اسلامی چشمان خود را بر روی جنایات پرهیزانه صهیونیستی در فلسطین بسته‌اند حال همایش عظیم حج بهترین فرصت برای حمایت از مظلومیت این تکه‌پاره شده از اسلام توسط حجاج است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 20 =