• تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1402 - 0:24
  • کد خبر : 1101
  • چاپ خبر
بوکان
فرمانده سپاه بوکان:

حضور حداکثری در انتخابات ضامن پیشرفت و توسعه کشور

فرمانده سپاه بوکان حضور حداکثری در انتخابات را ضامن پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها از جمله بازدارندگی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال: سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی در جمع اساتید، نخبگان دانشگاهی و دانشجویان بوکانی با اشاره به پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی و نقش‌آفرینی مردم در همه سطوح حاکمیتی گفت: به‌واسطه قدرت باورپذیری جوانان ایران اسلامی امروز شاهد شکست هیمنه آمریکا در خاورمیانه و حتی در جهان هستیم.
 
 وی افزود: امروزه جوانان این سرزمین به‌واسطه قدرت ایمان و خودباوری به قله‌های مهم علم و فناوری دست‌یافته‌اند و این مهم تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داشت.
 
 فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: امروزه ایران اسلامی در حوزه‌های موشکی، نانو، صنعتی، پزشکی، سلول‌های بنیادی، هوافضا و… جز اولین‌ها در جهان است و این مهم قدرت بازدارندگی کشور را در سطح بین‌المللی چندبرابر کرده است.
 
 سعیدی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضامن پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها از جمله بازدارندگی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی خواهد بود.
 
 وی تصریح کرد: انتخاب آگاهانه می‌تواند در توسعه شهرستان در همه حوزه‌ها بسیار تأثیرگذار باشد کمااینکه ما این مهم را در شهرهای صنعتی کشور به‌خوبی می‌بینیم.
 
 فرمانده سپاه بوکان با اشاره به سنجه‌های لازم جهت انتخاب یک نماینده خوب و در تراز مردم ایران اسلامی ادامه داد: صادق‌بودن، مردم‌دار، ولایت‌مدار، خستگی‌ناپذیر، سخنور بودن و مؤمن بودن از برجسته‌ترین شاخصه‌های یک کاندیدای اصلح است
 
 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی با اشاره به هجمه گسترده دشمن به‌ویژه در فضای مجازی جهت عدم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: رأی ندادن خود یک انتخاب است، انتخاب تفکری که شما در انتخاب آن هیچ نقشی نداشته‌اید و باید چهار سال آن را تحمل کنید.
 
 وی عنوان کرد: جامعه نخبگانی شهرستان بایستی با تبیین دستاوردهای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهم خود را در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی نشان دهد.
 
 سعیدی تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بی‌تردید سبب یأس و ناامیدی دشمنان و پیشرفت و رونق کشور در همه زمینه‌ها خواهد شد.
 
 فرمانده سپاه بوکان افزود: ایران با برگزاری هر ۱۳ ماه یک انتخابات قلب دمکراسی جهان است و این مهم با مشارکت‌های گسترده مهر تأیید بر این موضوع است.
 سعیدی نقش نخبگان، اساتید و دانشجویان را طی ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی در پیشرفت کشور غیرقابل‌انکار دانست و گفت: بی‌تردید جامعه دانشگاهی افسران پیشرفت کشور بوده و هستند و در مشارکت حداکثری انتخابات نیز همیشه نقش ویژه خود را به نحو احسن بازی کرده‌اند.
 
 فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: جامعه دانشگاهی کشور هیچگاه نسبت به سرنوشت خود و جامعه‌اش بی‌تفاوت نبوده و طی ۴۵ سال گذشته همیشه پای ثابت مشارکت‌های حداکثری در انتخابات بوده‌اند.
 
 وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید ۱۱ اسفندماه نیز بار دیگر شاهد حماسه حضور مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود که نقش جامعه دانشگاهی بوکان در این مشارکت و همچنین انتخاب نماینده اصلح غیرقابل‌انکار است.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 6 =