• تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 0:07
  • کد خبر : 688
  • چاپ خبر
بوکان
مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران؛

تکریم خانواده شهدا باید در اولویت باشد

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران بوکان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل و مطلوب قوانین مربوطه به حوزه ایثارگران که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسیده است، اهتمام جدی داشته باشند.  وی تصریح کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظف هستند که

 به گزارش خبرنگار اجتماعی بوکان‌هه‌وال؛ حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران بوکان افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل و مطلوب قوانین مربوطه به حوزه ایثارگران که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسیده است، اهتمام جدی داشته باشند.

 وی تصریح کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظف هستند که به مردم خدمت کنند و این مهم در باره خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید چندبرابر باشد، زیرا آنان برای حفظ این انقلاب جان‌فشانی‌ها کردند.
 
 وی ادامه داد: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران داشته و باید زمینه تحقق و اجرای نیازهای آنها در کشور فراهم شود.
 
 مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: نماینده یا رابط امور ایثارگران در سطح ادارات کل مشخص و همچنین در شهرستان‌ها نیز در حال معرفی شدند که در راستای حل مشکلات ایثارگران گام برمی‌دارند.
 
 در ادامه این جلسه فرماندار بوکان نیز در سخنانی گفت: همه ما باید وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
 
 خشایار صنعتی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایتی، روحیه خدمت‌رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.
 
 وی ادامه داد: در شهر بوکان ۳۷۶ خانواده شهید وجود دارد که این مهم. نشان می‌دهد مردمان این خطه از سرزمین ایران اسلامی تا پای جان در راه حفظ این انقلاب ایستاده‌اند.
 فرماندار بوکان عنوان کرد: این شهرستان طی چهار دهه گذشته شهدای بسیاری را در حوزه‌های امنیت، حرم، سلامت و… تقدیم این سرزمین پاک‌کرده است.
 
 صنعتی تصریح کرد: خوشبختانه مدیران و مسئولان بوکانی در این حوزه به‌صورت جهادی و در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گام بر می‌دارند و با تمام توان در راستای حل مشکلات آنان تلاش می‌کنند.

 در ادامه این جلسه فرمانده سپاه بوکان نیز ضمن تشکر از مسئولان شهرستانی در راستای تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: شهدا و خانواده معظم آنان به ما تعلیم دادند در تمام سختی‌های کشور سرباز انقلاب اسلامی بوده و در تهدیدها علیه کشور حضور جدی داشته باشیم.

 سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی افزود: خدا توفیق بدهد در این مسیر بتوانیم گام‌هایی برداریم و در برابر خانواده شهدا روسفید و با مسئولیت‌هایی که داریم سربلند شویم.
 
 وی عنوان کرد: وظیفه همه ما این است که به‌پاس قدردانی از فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و جان‌فشانی‌های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت گام برداریم
 
 سعیدی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به‌خاطر ایثار و شهادت است.
 
 در پایان این دیدار مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران آذربایجان غربی، فرمانده سپاه، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران بوکانی بو حضور در منازل شهید والامقام و جانباز گران‌قدر پیگیر حل مشکلات آنان شدند.

انتهای خبر

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =